00001744831.jpg

آینه جم ؛ فرماندار جم گفت: میزان رضایتمندی مردم این شهرستان از خدمات حوزه سلامت و درمان دردولت تدبیر و امید بالاست.

به گزارش آینه جم؛ فتح الله نوروزی روز جمعه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان جم افزود: افتخار می کنیم که بحث سلامت اولویت اول دولت تدبیر و امید و رضایتمندی مردم از حوزه سلامت و درمان در سه سال گذشته افزایش محسوسی داشته است.
وی بیان کرد: در شهرستان جم اقداماتی مهم در ارتقای کیفیت خدمات سلامت و درمان انجام شده و برای اجرایی کردن نظام نامه سلامت برنامه ریزی لازم انجام شده است.
نوروزی ادامه داد: اندیشگاه سلامت در قالب نظام نامه سلامت بزودی در این شهرستان راه اندازی و از ظرفیت نخبگان عرصه سلامت در این اندیشگاه برای همفکری بیشتر در زمینه ارتقای سلامت مردم استفاده می شود.
وی به راه اندازی شورای خانه مشارکت سلامت با حضور نمایندگان اصناف اشاره کرد و گفت: این شورا برای فراگیر کردن حضور مردم در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی سلامت شهرستان ایجاد می شود تا همه مردم بتوانند نظرات خود را در زمینه سلامت مطرح کنند.
فرماندار جم ایجاد شورای پیام رسان سلامت با عضویت معاونان ادارات و دستگاه های شهرستان را گامی دیگر در جهت عملیاتی شدن نظام نامه سلامت دانست و بیان کرد: کمیته پیام رسان سلامت با عضویت روابط عمومی ادارات و نماینده رسانه ها برای اطلاع رسانی منظم و بموقع برنامه ها و اقدامات تشکیل می شود و کمیته دیدبان سلامت نیز نظارت بر روند اجرا و تحقق اهداف را برعهده دارد.
فرماندار جم با اشاره به ورود تب کریمه کنگو به کشور و لزوم احداث کشتارگاه مناسب و بهداشتی در شهرستان اظهار داشت: جم از وجود کشتارگاه بی بهره است و به همین منظور اعتبار لازم برای احداث کشتارگاه در سال جاری اختصاص می یابد.
نوروزی، بر لزوم نظارت جدی تر بر اجرایی شدن تفاهم نامه های سلامت تاکید کرد.

[کد خبر:AJ21956]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب