به گزارش آینه جم؛ روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در جوابیه ای به آینه جم، درباره گزارش خبری، نگرانی مردم درباره بیماری سرخک و عدم اطلاع رسانی کافی توضیحاتی ارائه داد متن جوابیه بدین شرح است:

85486archive_3-11-1391_IMAGE634945359482829504.jpg

با عرض سلام خدمت آقایان پریشان، راستین ، نصیری و ... لازم است به اطلاع شما بزرگواران و دیگر خوانندگان محترم عرض نمایم در جلسه کارگروه سلامت مورخ 28/2/94 و جلسه شورای آموزش و پرورش مورخ 5/3/94 موضوع برگزاری امتحانات دانش آموزان و دانشجویان مطرح گردید و با توجه به اینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلای دانشجویان و دانش آموزان مقطع دبیرستان گزارش نگردیده است جای هیچ گونه نگرانی جهت برگزاری امتحانات در این مورد وجود ندارد .

همچنین طبق دستورالعمل وزارتخانه واکسیناسیون جهت افراد 9 ماه تا 15 سال باید صورت گیرد و سنین بالاتر نیاز به واکسینه شدن در حال حاضر ندارند که اگر نیاز باشد قطعا این کار صورت خواهد گرفت که تاکنون 17 هزار نفر کودک 9 ماهه تا 15 ساله شهرستان واکسن جهت پیشگیری تزریق شده است و کلیه گروه هدف واکسینه شده اند و در صورت وجود افرادی که واکسینه نشده اند می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت شهرستان واکسن را دریافت نمایند.

اقدامات آموزشی خوبی نیز در این باره صورت گرفته است از جمله: برگزاری کلاس های آموزشی جهت دانشجویان، بازدید از حوزه های امتحانی دانش آموزان و توجیه مسئولین برگزاری امتحانات، درج مطلب آموزشی در سایت ها، نصب بنر در سطح شهر و توزیع تراکتهای آموزشی بین جمعیت واکسینه شده، بازدید خانوارها توسط همکاران زحمتکش جهت آموزش و همچنین دو بار اطلاع رسانی به آقای قیصری جهت درج در سایت آینه جم که آخرین اخبار سرخکی جم بوده است.

باز هم لازم به یادآوری می باشد که بیماری مشاهده شده سرخک بوده است و چیزی دیگر نیست و تعداد افرادی که مبتلا شده بودند همگی بهبود یافته اند و خدا را شکر با همکاری خوب مردم و مسئولین در حال حاضر جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

[کد خبر:AJ4387]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # دانشجو 1394-03-07 08:17
جهت اطلاع برای اولین بار سرخک یه دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی مبطلا شده بود وی غیر بومی ساکن جم می باشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # جم 1394-03-08 06:19
دانشجوی محترم مبتلا رو اشتباه نوشتی .برای یک دانشجو زشته
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # روابط عمومی شبکه بهد 1394-03-10 06:27
دانسجو گرامی: در صورت وجود فردی که نام بردید (دانشجو علمی کاربردی)مشخصات و آدرس ایشان را به صورت محرمانه به روابط عمومی شبکه بهداشت اعلام تا پیگیری نماییم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب