آینه جم؛ رئیس شورای اسلامی شهرستان جم گفت: مردم و شوراهای اسلامی خواستار ادامه فعالیت نادری در مدیریت ارشد شهرستان جم هستند.

IMG-20150606-WA0001.jpg

علی پریشان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: در دولت قبل، چند فرماندار در بازه زمانی کوتاه درشهرستان تغییر کردند که این باعث عقب افتادن شهرستان از قافله توسعه و پیشرفت شد.

پریشان با بیان اینکه در سال های گذشته شهرستان جم از عدم ثبات مدیران متضرر شده است گفت: شهرستان جم، آخرین شهرستان های استان بوده است که فرماندار دولت تدبیر و امید در آن معارفه شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر جم ادامه داد: نادری در تعامل و ارتباط با مردم، جذب اعتبارات، تعامل با شرکت های نفتی، استفاده از پتانسیل های شهرستان و شروع چند پروژه مهم شهرستان کارنامه بسیار خوبی داشته است وفضای بسیار خوبی در شهرستان ایجاد کرده است.

پربشان بیان داشت : امام جمعه محترم جم و نماینده محترم مردم در مجلس نیز از آقای نادری حمایت کردند و پیگیر موضوع هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم تاکید کرد: اجازه نمی دهیم که به خاطر شهرستان دیگر، باز هم از نعمت فرماندار توانمند محروم شویم.

وی بیان داشت: فرماندار با مشکلات شهرستان آشنا است و برنامه ریزی بسیار خوبی نیز برای شهرستان دارد.

علی پربشان با بیان اینکه نادری؛ توانمند ترین فرمانداران جم از سال 82 تاکنون بوده است گفت: امروز جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهرستان جم و برخی دیگر از اعضای شوراهای اسلامی بخش ها وشهرهای شهرستان در محل شورای اسلامی شهرستان جم برگزار شد.

وی گفت: در جلسه تمام مسائل بررسی شد و فردا جمعی از شوراهای شهرستان و اعضای ستاد روحانی با استاندار و معاون سیاسی استاندار نشست خواهیم داشت و نگرانی مردم مطرح خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم گفت: پیگیر جدی این موضوع هستیم و اجازه نخواهیم داد شهرستان جم از عدم ثبات مدیریت متضرر شود.

[کد خبر:AJ4576]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب