1687776.jpg

به گزارش آینه جم، مصطفی سالاری در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی دربوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه راه‌های اصلی است اظهار داشت: اکنون بیشتر راه‌های اصلی استان بوشهر بزرگراهی است که با برنامه‌ریزی انجام شده بزرگراه‌های نیمه تمام در محورهای مختلف تا سال 1395 تکمیل می‌شود.

سالاری، با بیان اینکه ساخت راه‌آهن بوشهر به فارس مهم‌تر از ساخت آزاد راه دراین محور است بیان کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر دارای زیر ساخت‌های توسعه‌‌ای در ابعاد گوناگون اقتصادی و بندری است ساخت راه‌آهن در محورهای بوشهر و اتصال آن به مرکز کشور می‌تواند تحولی مهم به استان بوشهر و استان‌های در مسیر ایجاد کند.
 
استاندار بوشهر با اشاره به ساخت راه باغان، سرچشمه و ریز گفت: این مسیر
30 کیلومتر است که تکمیل آن نقش مهم و اساسی در تحول این مناطق دارد.
سالاری افزود: مسیر یاد شده
30 کیلومتر است که با مشارکت وزارت راه و شهرسازی 13.5 کیلومتر آن تا دهه فجر امسال تکمیل می‌شود.

محور ریز، سرچشمه و باغان با مشارکت وزارت راه تکمیل می‌شود

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: اکنون طرح‌های راهسازی در محورهای روستایی استان بوشهر روند مطلوبی دارد که وزارت راه  وشهرسازی برای تکمیل این محورها مشارکت می‌کند.
میرشفیع با اشاره به اینکه فرمانداران شهرستان‌های استان بوشهر باید نسبت به تکمیل طرح‌های راهسازی نیمه تمام روستایی توجه جدی کنند گفت: فرمانداران در کمیته برنامه‌ریزی باید برای تکمیل طرح‌های راهسازی با تعامل وزارت راه اقدام کنند که این مهم  باید در اولویت برنامه‌‌های فرمانداران قرار بگیرد.

میرشفیع، با تاکید بر تسریع در تکمیل محور ریز، سرچشمه و باغان  تصریح کرد: این محور که نقش مهمی در رونق مناطق در مسیر دارد و سبب کوتاه شدن مسیر شهرستان جم به دشتی و مرکز استان بوشهر می‌شود با مشارکت وزارت راه و شهرسازی تکمیل می‌شود.
 
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با تخصیص
50 میلیارد ریالی از سوی مسئولان استان بوشهر وزارت راه و شهرسازی برای تامین مابقی اعتبارات برای تکمیل محور ریز، سرچشمه و باغان اقدام می‌کند.
 منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

[کد خبر:AJ5003]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب