آینه جم،استاندار بوشهر به درد دل دانش‌آموز دبستانی پاسخ داد

 

فریدون حسنوند استاندار بوشهر به نامه و درد دل دانش آموز ابتدایی اهل روستای ریز شهرستان جم پاسخ داد.

 


به گزارش خبرنگار آینه جم در محل استانداری ، چندی پیش دانش‌آموز کلاس پنجم ابتدایی از روستای تشان بخش ریز، نامه‌ای به استانداربوشهر نوشته و در آن با پرسش سوال‌هایی از فریدون حسنوند، درخواست‌هایی را هم از او مطرح کرد.

استاندار بوشهر نیز در پاسخ به نامه این دانش آموز نوشت: سلام دختر خوبم. زهرا نگار عزیز نامه‌ات را خواندم، ممنون از اینکه وقت گذاشتی و با خدمتگزار خود درد دل کردی نوشته‌ات درباره عدم درختکاری ساحل و خاموشی کوچه‌ها غم انگیز بود و بنده از شما،همکلاسی‌هایت و مردم عزیز پوزش می‌طلبم و تلاش می‌کنیم که همه این مشکلات را با یاری خداوند و همکاری شما عزیزان حل کنیم تا در آینده شاهد سرسبزی و روشنایی تمام نقاط استان بزرگمان بوشهر باشیم.

دختر عزیزم در راستای فرمایش و خواسته بحق شما باید عرض کنم که کاشت 554 هزار درخت ونهال و همچنین نصب 1600 پایه ی تلسکوپی جهت روشنایی در کل استان آغاز کرده‌ایم که قسمتی از آن هم انجام شده که این دغدغه خاطر شما باعث می‌شود که با دلگرمی و شتاب بیشتری این کارها را پیش ببریم.

 

به شما و همكلاسي‌هايت قول مي‌دهيم كه براي عمران و آباداني استان زرخيز بوشهر از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد.

 

زهرا نگار جان سلام گرم مرا به همکلاسی ها و معلم گرامیتان برسان و به آنها بگو جلوی درب مدرسه هم در اسرع وقت آسفالت خواهیم کرد.

درسهایتان را خوب بخوانید که شما روشنایی آینده این استان و میهن سربلندمان ایران اسلامی هستید.
 

[کد خبر:AJ2642]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب