فرماندار جم گفت:آمار وقایع حیاتی چهار گانه و سایر آمار های  ارائه شده توسط ثبت احوال مبنای برنامه ریزی های اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی کشور است

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی فرمانداری جم  رئیس و کارکنان اداره ثبت احوال این شهرستان به مناسبت هفته ثبت احوال در نشستی  با  فرماندار شهرستان  شرکت کردند.
فرماندار جم دراین  نشست بر جایگاه ثبت احوال در برنامه ریزی کلان کشور تاکید کرد و افزود: آمار وقایع حیاتی چهار گانه و سایر آمار های  ارائه شده توسط ثبت احوال مبنای برنامه ریزی های سیاسی فرهنگی و اقتصادی اجتماعی کشور است و این دستگاه مهم اجرایی همیشه در انتخابات هایی که در جمهوری اسلامی برگزار شده است نقش خود را به خوبی اجرا کرده است .
عبداله نادری افزود: رضایت نسبی قابل قبولی از خدمات ثبت احوال در شهرستان وجود دارد که از این بابت از کارکنان این اداره تشکر می نمایم و در جریان مشکلات این اداره از جمله نداشتن ساختمان مستقل و وسیله نقلیه مناسب هستم که با پیگری لازم در مرکز استان به دنبال رفع این مشکلات هستیم.
میرزایی رئیس ادارثبت احول شهرستان در این نشست به ارائه عملکرد این اداره پرداخت و کارکنان این اداره نیز مسائل و مشکلات خود را با فرماندار مطرح نمودند.

نادری فرماندار جم و میرزایی رئیس اداره ثبت احوال جم














گفتگوی تلفنی فرماندار و مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر در خصوص ساختمان اداری

                    

نشست هماهنگی آغاز طرح بهسازی راه جم به ریز با حضور فرماندار جم















 

 

 

[کد خبر:AJ2798]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب