استاندار بوشهر گفت: مسوولان در انتصابات به اصل جوانگرایی توجه ویژه داشته باشند.



به گزارش «آینه جم» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ مصطفی سالاری در نشست با فرمانداران افزود: مدیران باید تجربیات خود را به جوانان منتقل کنند تا در آینده با کمبود مدیر متخصص بومی مواجه نشویم ضمن اینکه آموزش های لازم به آنان نیز داده شود.

وی تصریح کرد: همچنین بنا داریم از بانوان و توانمندی های آنان در پست های مدیریتی و بعنوان بخشدار، بویژه بخشدار مرکزی در شهرهای بزرگ استفاده کنیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: در انجام امور و در تصمیمات به ویژه جابجایی نیروها اخلاق مدارانه حرکت کنیم و جابجایی ها باید با احترام کامل باشد و مدیران قبلی را تخریب و تضعیف نکنیم.

سالاری ادامه داد: از نیمه دوم فروردین ماه سال آینده مدیران مکلف هستند با هماهنگی با فرمانداران بصورت زمان بندی شده هر دو هفته یکبار به شهرستان ها سرکشی کنند و مسوولی ویژه برای این امر در نظر گرفته می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در شهرستان ها کمیته ای جدای از کمیته برنامه ریزی برای پیگیری سه تا چهار پروژه اولویت دار تشکیل می شود.

سالاری با تاکید بر نظارت جدی بر دستگاه ها بیان کرد: مدیران به اصل پاک دستی توجه ویژه داشته باشند و هر کس در حوزه اقتصادی خطایی کرد در صورت اعتنا نکردن به تذکرات کنار گذاشته شود البته این کار بدون جنجال و با حفظ آبروی فرد خطاکار باشد.

استاندار با تاکید بر تعامل مسوولان با ائمه جمعه گفت: مسوولان با حضور در مساجد و فضاهای عمومی با مردم تعامل بیشتری داشته باشند و گاهی موضوعاتی که از این طریق و توسط مردم به اطلاع مسوولان می رسد، مسائلی مهم است.

سالاری افزود: نظارت بر انتصابات به معنای دخالت در این امر نیست و دقت کنیم افرادی در پست های مهم بکار گرفته شوند که فهم خدمت به مردم را داشته باشند.

استاندار بوشهر یادآور شد: ثبت نام برای دریافت یارانه ها از 20 فروردین آغاز می شود و باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی افرادی ثبت نام کنند که واقعا شرایط لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: ائمه جمعه و جماعات در این زمینه نقش بسزایی دارند ضمن اینکه باید از اقشار مختلف از جمله هنرمندان نیز کمک بگیریم.

سالاری افزود: سلامت و آموزش دو حوزه مهمی است که مسائل، مشکلات و نیازها و خواسته های مردم در آنها باید با حساسیت و دقت پیگیری و رسیدگی شود.

معاون استاندار: انتصاب مدیران با وسواس انجام می شود/ حداکثر سن بخشدارن 38 سال باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در انتصاب مدیران دقت و وسواس خاصی وجود دارد و تلاش می کنیم انتصابات به دور از هر مساله ای انجام شود.

محمدحسن پرآور در نشست با فرمانداران افزود: فرمانداران دقت کنند برای انتخاب افراد در منطقه ایجاد حساسیت نکنند و تا حد امکان از نیروهای بومی متخصص و جوان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: فرمانداران پیش از اعلام کتبی معاونان و بخشداران جدید، بصورت شفاهی اعلام کنند و تفویض اختیاری که برای صدور احکام بخشداران به استاندار شده کار ما را در این زمینه راحت تر کرده است.

پرآور با بیان اینکه به دستور استاندار حداکثر سن در انتخاب بخشداران باید 38 سال باشد، تصریح کرد: در انتخاب بخشداران و معاونان فرمانداران از نیروهای جوان وزارت کشوری استفاده شود.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به فرارسیدن نوروز گفت: مسولان و مدیران در ایام نوروز بطور مستمر از اماکن و فضاهای خدماتی بویژه اماکن اقامتی، کمپ ها، آتش نشانی ها، بیمارستان ها و کلانتری ها بازدید کنند.

وی افزود: سال گذشته در بحث شارژ عابر بانک ها در استان بویژه در شهرستان های شمالی مشکلاتی وجود داشت و امسال باید بانک ها موظف به شارژ این دستگاه بطور مرتب و نظارت بر این امر شوند.

پرآور اضافه کرد: تامین سوخت در ایام نوروز یکی از موارد مهم است که مسوولان با سرکشی روزانه به پمپ بنزین ها باید بر این امر نظارت ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر تامین امنیت عمومی در ایام نوروز یادآور شد: در کنار تامین امنیت در شهرها، با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی بر امنیت در جاده ها نیز نظارت شود.

معاون استاندار بوشهر گفت: در روز نخست انجام سفرهای نوروزی مراسم استقبال از مهمانان در هر شهر به شکلی مطلوب برگزار شود و این مراسم ها رسانه ای نیز شوند.

 

[کد خبر:AJ2950]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب