معاون استاندار بوشهر گفت: با اجرای پروژه باغان به سرچشمه، مسیر شهرستان‌های جم و دشتی 60 کیلومتر کاهش می‌یابد.

به گزارش آینه جم ، رضا عوض‌پور صبح یکشنبه در بازدید از پروژه‌های راهسازی شهرستان دشتی اظهار داشت: راه یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه است که تلاش‌های بسیار زیادی برای توسعه راه‌ها در سطح استان بوشهر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای طرح‌های مختلف در سطح استان تلاش داشته‌ایم تا از اعتبارات ملی به خوبی بهره بگیریم و در کنار این اعتبارات، اعتبارات استانی هم به این پروژه‌ها تزریق می‌شود.

راه

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر در ادامه به اجرای پروژه راه باغان –سرچشمه اشاره کرد و افزود: این پروژه برای شهرستان‌های جم و دشتی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و مسیر این دو شهرستان را 60 کیلومتر کاهش می‌دهد.

تخصیص 25 میلیارد ریال برای تعریض محور ناصری - شنبه

عوض پور با بیان اینکه این پروژه تعیین کننده است افزود: روند کار با توجه به نقدینگی که در اختیار پیمانکاران قرار گرفته است رضایت بخش است.

وی تصریح کرد: ما نیز باید کمک کنیم و هم از محل اعتبارات استانی و هم با تعاملی که با مجموعه نفت برقرار می کنیم بتوانیم اعتباراتی جذب کنیم تا مردم هر چه زودتر از این مسیر استفاد کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر در خصوص تعریض محور ناصری - شنبه نیز گفت: این مسیر یکی از نقاط حوادثی شهرستان است که تا پایان سال تلاش می‌شود 25 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص داده شود و قطعه دوم این پروژه نیز به بهره برداری برسد./مهر

[کد خبر:AJ3030]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب