حسنوند گفت: شعار «خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است» که آیت‌الله نوری‌همدانی بیان کردند شعار نیست بلکه تفسیری از سوره کوثر در عصر حاضر است

 

 

استاندار بوشهر گفت: شعار «خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است» که آیت‌الله نوری‌همدانی بیان کردند شعار نیست بلکه تفسیری از سوره کوثر در عصر حاضر است.

به گزارش آینه جم، فریدون حسنوند در دیدار مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار داشت: این شعار تفسیری است از سوره کوثر برای تمام جهان تا بدانند دشمن آل رسول‌الله نابودشدنی است و پرچم آل محمد(ص) در جهان به اهتزاز درخواهد آمد.

وی افزود: امروز خدمت‌گزاران آماده خدمت در عرصه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی برای پایداری و پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی هستند.

استاندار بوشهر گفت: حماسه 19 دی با شجاعت و اقدامی از سوی حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی کلید خورد و نهضت بزرگی را در کل کشور به راه انداخت، همچنین حماسه 9 دی نیز با شجاعت، بصیرت ایشان و حضور در میدان انقلاب در پاسداری از ارزش‌ها و حریم ولایت به وجود آمد.

 

وی گفت: به نمایندگی از کارگزاران نظام، مردم و مسئولان استان بوشهر مقدم شما را گرامی داشته و بر دستان شما بوسه می‌زنیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در ماه ربیع بهار دیگری در استان بوشهر وزیدن گرفته و این بهار نورانیت حضور حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی است.

حرکت ارزشمند آیت‌الله نوری‌همدانی در سفرهای استانی

حسنوند بیان کرد: حرکت آیت‌الله نوری‌همدانی در انجام سفرهای استانی آن هم از سوی مرجعی عالیقدر در تمام جهان برای ارشاد و استماع نظرات مردم بی‌نظیر است و بر خود افتخار می‌کنیم که شیعه چنین مرجعی دارد.

وی با بیان اینکه مردمی بودن شاخصه و ویژگی یک مرجع است، گفت: استان بوشهر استانی با قدمت چند هزار ساله، انقلابی و ولایی در گسترده خلیج فارس است.

استاندار بوشهر گفت: شهیدان عاشوری، مهدوی، ابراهیمی، گنجی و شاهینی در عرصه‌های روحانیت، مبارزه با استکبار، فرهنگی و رسانه‌ای از شهدای گرانقدری هستند که استان بوشهر به خود دیده است.

حسنوند بیان کرد: استان بوشهر ظرفیت‌های مهمی در عرصه‌های اقتصادی، تجارت، بازرگانی و ... دارد و مرز آبی این استان از مرز آبی 56 کشور دنیا بیشتر است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر پرچم‌دار مبارزه و مقاومت در عرصه اقتصاد است، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین نیروگاه اتمی جهان اسلام، تولید 70 درصد گاز کشور، بزرگ‌ترین تولیدکننده میگوی پرورشی کشور، رتبه نخست جذب سرمایه‌گذاری خارجی، بخشی از ظرفیت‌های عمده استان بوشهر است.

اقدامات مهم دولت نهم و دهم در استان بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات مهم دولت‌های نهم و دهم در استان بوشهر گفت: در سه برنامه توسعه سهم استان بوشهر در اعتبارات عمرانی 430 میلیارد تومان بوده اما در هفت سال گذشته این رقم به دو هزار و 500 میلیارد تومان افزایش یافته است.

حسنوند ادامه داد: در استان بوشهر بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در حال انجام است و این فرصت بزرگی برای تعالی نظام است.

وی اظهار داشت: احداث 624 کیلومتر آزادراه، گازرسانی به 25 شهر و 58 روستا، سرمایه‌گذاری 500 میلیارد تومانی در بنادر و ساخت 15 هزار واحد مسکن مهر از موفقیت‌های دولت در استان بوشهر بوده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: بیمارستان برازجان، نیروگاه 500 مگاواتی گناوه، بیمارستان عسلویه، طرح آبیاری و زهکشی، ورزشگاه 15 هزار نفری، آزادراه بوشهر به شیراز، راه‌آهن شیراز، بوشهر و عسلویه بخش دیگری از فعالیت‌های در حال انجام در استان بوشهر است.

حسنوند با اشاره به شعار نواب صفوی که گفت در یک نظام اسلامی اگر رفتگر باشم به آن افتخار می‌کنم، اظهار داشت: مدال نوکری این ملت برای ما افتخار است و در استان بوشهر با وحدت مثال‌زدنی در کنار روحانیت، مردم، نیروهای مسلح و کارکنان دولت در یک خط و هدف مشخص برای تعالی نظام در حال تلاش هستیم./منبع: فارس


 

حسنوند بیان کرد: استان بوشهر در این هفته میزبان عزیز و دری گرانبها، افسری از افسران لشکر امام زمان(عج)، مرجعی عالیقدر و فقیهی بصیر، مجاهدی دلسوز و سنگربان همیشگی فقاهت، آیت‌الله نوری‌همدانی است.

 

 

[کد خبر:AJ2422]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب