قدس حرف اول و آخر مسلمانی است

حجت الاسلام محمد گنجی امام جمعه جم نیز در گفتگو با خبرنگار آینه جم با تاکید بر لزوم حضور گسترده مسلمانان جهان در راهپیمائی روز جهانی قدس، اظهار داشت: اهمیت روز قدس در زمان کنونی که غزه مظلوم ترین نقطه دنیا است بسیار زیاد است.
وی افزود: قدس حرف اول و آخر مسلمانی است که هیچ کیدی نتوانسته آن را از دل و زبان امت اسلامی برکند و این روز نماد آزادیخواهی و ظلم ستیزی، همدلی و وحدت جهان اسلام و یادگاری ماندگار از بنیانگذار کبیر  انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه جم تصریح کرد: شیطنت‌های مغرضانه نظام سلطه و همراهی سران برخی کشورهای مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی، اهمیت برگزاری باشکوه و دشمن شکن روز جهانی قدس را دو چندان کرده است.

گنجی در پایان تاکید کرد: مردم خداجوی شهرستان جم همگام با مسلمان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده و فراگیر خود در راهپیمایی روز قدس، تجدید عهد و میثاقی مجدد با حضرت امام (ره) و شهدای والامقام خواهند داشت و با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار خواهند گذاشت.

فروپاشی هیمنه دروغین و پوشالی صهیونیسم جهانی

عبدالله نادری فرماندار شهرستان جم در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه شهرستان ٰجم هم گام با مسلمانان روزه دار کل جهان بار دیگر نابودی غده سرطانی فریاد خواهند زد.

وی در ادامه بیان داشت: امسال در حالی به استقبال این روز عزیز، روز اسلام و روز ارزش های انسانی می رویم، که صهیونیست‌ها هر روز تعداد زیادی از فرزندان سرزمین مقاومت(غزه) و مسلمانان کشورهای اسلامی را به خاک و خون می کشند.

نادری با اعلام آمادگی همه اقشار شهرستان جم برای حضور حماسی در تظاهرات روز قدس اضافه کرد: مردم ولایتمدار و شریف شهرستان جم  همگام با امت اسلامی در سراسر جهان ضمن محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، به حمایت از برادران فلسطینی خویش، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد تا بار دیگر فروپاشی هیمنه دروغین و پوشالی صهیونیسم جهانی را شاهد باشیم.

[کد خبر:AJ2515]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب