به گزارش خبرنگار آینه جم سید احمد علمداری شهردار جم در جمع کارکنان بسیجی وایثارگر شهرداری ضمن گرامی داشت هفته بسیج وتبریک این هفته به بسیجیان سلحشور بر ضرورت ترویج هر چه بیشتر تفکر بسیجی و انقلابی در جامعه تأکید کرد.


وی اظهار داشت: اگر با همین تفکر پیش برویم، قطعاً بر دشمنان اسلام و انقلاب در سراسر دنیا غالب می شویم.
شهردارجم با بیان اینکه آحاد مردم روز به روز با نهاد مقدس بسیج بیشتر انس می گیرند، افزود: امروز ملت های بیدار و آزادی خواه دنیا هم به حقانیت انقلاب اسلامی ایران پی برده و از آن حمایت می کنند.
فرمانده پایگاه بسیج حضرت علی اکبر شهرداری خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و حاکمیت تفکر بسیجی در این کشور، امروز دنیا کشور ما را به عنوان کشور مستقل و عزتمند می شناسد و از آن به نیکی یاد می کند.
علمداری از هفته بسیج به عنوان یک فرصت برای یادآوری رشادت، ایثار و خلوص بسیجیان یاد کرد وافزود باید زمینه انتتقال این رشادت ها ودلاوری ها به نسل های جوان فراهم آوریم
شهردار جم با اشاره به ابعاد مختلف فعالیت های سازنده بسیج در برهه های مختلف انقلاب اسلامی اضافه کرد: اگر چه یکی از وظیفه های مهم بسیجیان، آمادگی نظامی برای دفاع از خطرهای نظامی است، ولی بسیج در نظر امام خمینی (ره)، تکلیفی فراتر از این دارد.
وی اظهار کرد: در اندیشه امام راحل، بسیج، نهادی اجتماعی که پاسخگوی بسیاری از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است و چنان با بخش های دیگر نظام پیوند دارد که جدایی آنها از هم در جامعه اسلامی امکان پذیر نیست.
شهردار جم با اعلام اینکه بسیج یعنی حضور آگاهانه و هوشیارانه در تمامی صحنه هاست افزود: بسیج یعنی دفاع از ارزش های اسلامی و دینی و حضوری مقتدر در عرصه های فرهنگی ، عمرانی ، اجتماعی ، سازندگی ، علمی در جهت پیشرفت و توسعه ایرانی سربلند در دنیا و مقابله با تهاجمات ضد اسلامی و ارزشی است.
لازم به ذکر است در پایان با اهدا هدایایی از انها تجلیل شد.

فرستنده:عباس اعتمادی

[کد خبر:AJ3152]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب