به گزارش آینه جم:پورتال جامع فرهنگی شهداء شهرستان جم با هدف معرفی شهداء شهرستان جم راه اندازی شده است . اولین سایت اطلاع رسانی شهداء شهرستان جم همزمان با دومین یادواره 68 شهید شهرستان جم در اسفندماه 92 رونمایی شد.

 

سروان ریزی فرمانده سپاه حضرت عباس شهرستان جم در این باره تصریح کرد ، پورتال جامع شهداء یک دین به شهداء و خانواده آنان و نیاز ضروری و مهم برای شهرستان بود که خوشبختانه توانستیم در سال 92 این کار ارزشمند و مهم را به حول و قوه الهی انجام بدهیم . این سایت به معرفی زندگی نامه ، وصیت نامه شهداء ، جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان و فعالیتهای بسیجیان ، پایگاههای مقاومت ، تصاویر شهداء و والدین گرانقدر آنها ، همرزمان شهداء و .... می پردازد .

 

مردم شریف و شهید پرور شهرستان جم ،اقوام و بستگان و همرزمان شهداء می توانند با تماس با این پایگاه در تکمیل مشخصات و اطلاعات مربوط به شهداء به ما در انجام این کار مهم و ارزشی کمک نمایند .

آدرس پورتال جامع فرهنگی شهداء شهرستان جم .http://www.68jam.ir/

ایمیل سایت : email: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 مرجع:آوای جم

[کد خبر:AJ3168]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب