آینه جم:نماینده مردم شهرستان‌های جم، عسلویه، دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختمان ثبت اسناد و املاک جم در شان مردم این شهرستان نیست.

 

 

به گزارش خبرنگار آینه جم، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح چهارشنبه در بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل این اداره اظهار داشت: اداره ثبت اسناد و املاک نقش  تاثیر گذار در زندگی روزمره مردم است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز با چهره ای جدید در خدمت رسانی و نگاهی تحول گرا، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین روز به روز به سمت ارائه خدمات مطلوب به‌ویژه به صورت الکترونیکی به مردم پیش می‌رود.

نماینده مردم شهرستان‌های جم، عسلویه، دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روند باید با نظارت دقیق مدیران ثبت کشور به شکل جدی و مستمر ادامه پیدا کند.

مکانیزه‌شدن پیگیری‌ها و اسناد مردم در برنامه نمایندگان مجلس است

حجت‌الاسلام احمدی در ادامه بیان داشت: مکانیزه شدن پیگیری ها و اسناد مردم از برنامه‌های نمایندگان مجلس است

عضو کمیسون انرژی مجلس گفت: بسیاری از دعاوی و مشکلات در دادگاه‌ها به خاطر عدم مالکیت قطعی افراد است که این اداره می تواند نقش به سزایی در پرونده های حقیقی و حقوقی ایفا کند.

لزوم احداث ساختمان جدید ثبت اسناد شهرستان جم

نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این ساختمان در شان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جم نیست باید با توجه به زمین مناسب این اداره، احداث ساختمان آن در برنامه قرار گیرد.

وی بازدید از ادارات شهرستان های حوزه انتخابیه در برنامه های خود دانست و اظهارداشت: با تعامل و مذاکرات با مسئولین عالی استان و کشور پیگیر حل مشکلات خواهیم بود.

کمبود نیرو از مهمترین مشکلات ثبت احوال جم است

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جم در بازدید دکتر موسی احمدی از این اداره بیان داشت: نبود ساختمان مخصوص و استقرار این اداره در ساختمان استیجاری باعث مشکلات عدیده ای شده است.

شعبانی کمبود نیرو را معضل دیگر این اداره بیان داشت و گفت: نیروهای بومی در آزمون استخدامی قبول شده اند هنوز تعیین تکلیف نشده اند و در صورت استخدام در این اداره می تواند مشکلات کمبود نیروی انسانی مرتفع شود.

[کد خبر:AJ3196]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب