به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی امام جمعه جم در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای توسعه همه جانبه شهرستان جم صورت گرفته است و فرماندار و سایر مسئولان با تمام توان در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به برخی از انتصابات در این شهرستان، تاکید کرد: برخی از افراد به عنوان ستادهای روحانی تلاش دارند تا در انتصابات فشارهایی را وارد کنند و این رویه پسندیده نیست و باید با این موارد برخورد شود.

امام جمعه جم با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری بیان داشت: از مهمترین موضوعات نهضت مشروطه تهاجم فرهنگی و انحطاط بود و شیخ فضل‌الله نوری یک‌تنه در برابر این موضوع ایستادگی کرد و خواستار مشروطه مشروعه شد که توسط مشروطه‌خواهان به دار آویخته شد.

وی با بیان اینکه سکولارها و غربزده‌ها از طریق ایجاد شبهه در دین در شهادت این عالم وارد عمل شدند، تصریح کرد: ایجاد اختلاف در بین روحانیون باعث شد تا شرایط اعدام شیخ فضل‌الله فراهم شود.

حجت‌الاسلام گنجی در ادامه با اشاره به جنایات آمریکا و اقدامات ضد بشری، تاکید کرد: بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا از اقدامات ضد بشری است.

[کد خبر:AJ3208]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب