به گزارش آینه جم: از شهرستان جم، حسین اندام بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه گازرسانی به روستاهای جم اظهار داشت: شرکت گاز استان بوشهر در شهرستان جم عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشته و هر روز شاهد گسترش خدمات و رضایتمندی مردم هستیم.

وی افزود: گازرسانی به مناطق دوردست و کمتر برخوردار از برنامه‌های این مجموعه است و در شهرستان جم شاهد تحقق این مهم هستیم.

رئیس اداره گاز شهرستان جم از گازرسانی به تمام روستاهای جم در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون  تنها چهار روستای شهرستان جم از گاز طبیعی برخوردار نیستند که امیدواریم این چهار روستا نیز امسال گازدار شده و تمام روستاهای شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

اندام گفت: بر اساس آمار موجود، تاکنون بالغ بر 5000 متر شبکه‌گذاری و 590 عدد انشعاب (علمک) در جم نصب شده و یک‌هزار و 253 واحد اشتراک‌پذیری نیز در جم انجام شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان جم در ادامه از راه‌اندازی اداره گاز در شهر انارستان خبر داد.

وی اضافه کرد: با پیگیری اداره گاز شهرستان و مساعدت مدیریت گاز استان بوشهر، نخستین اداره دولتی شهر انارستان دایر خواهد شد.

این مسئول راه‌اندازی اداره گاز در شهر انارستان را در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان انارستانی عنوان کرد و متذکر شد: اداره گاز انارستان در هفته دولت، افتتاح خواهد شد.

اندام اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی این اداره در شهر انارستان، بتوانیم گامی در جلب رضایت هر چه بیشتر مردم برداریم./فارس

 

[کد خبر:AJ3210]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب