فرماندار شهرستان جم با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات راه های شهرستان جم، گفت: توسعه طرح‌های آبخیز‌داری در شهرستان را به عنوان اولویت در دستور کار داریم.

 

 

به گزارش آینه جم عبدالله نادری ظهر شنبه در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان جم با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: این روز یادآور تلاش‌های جهادگران عرصه آگاهی و آبادانی است.

وی با بیان اینکه امروز عصر ارتباطات است، خاطرنشان ساخت: رسانه‌ها در مدیریت افکار عمومی نقش بی‌بدیل دارند ولی متاسفانه در دنیای امروز بیشتر رسانه‌ها و بنگاه‌های خبری وابسته به صهیونیسم بین الملل واستکبار هستند و اجازه گفتن واقعیات را ندارند

وی با بیان اینکه امروز فجایع غزه، سوریه و عراق دل هر انسان آزاده ای به درد می‌آورد، اضافه کرد: سانسور خبری باعث شده است که بخش عظیمی از مردم دنیا از جنایات تکفیری‌ها و رژیم جعلی صهیونیستی اطلاعی نداشته باشند.

فرماندار جم افزود: رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران با استقلال کامل و انجام رسالت واقعی خبر توانسته اند بخشی کوچکی از فجایع تکفیری‌ها و استکبار جهانی پوشش دهند.

رسانه‌های جم مشاوران فرماندار و مدیران شهرستان هستند

نادری عرصه خبر را میدان عشق به خدمت گذاری دانست و ادامه داد: رسانه های ایران در مواقع حساس توانسته اند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان جم به فعالیت‌های خبرنگاران شهرستان اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه شهرستان جم با رعایت چارچوب‌ها و با هدف توسعه و حل مشکلات در سطح استان فعالیت های قابل تقدیر دارند.

وی رسانه‌های شهرستان را مشاوران فرماندار و مدیران شهرستان عنوان کرد و تاکید کرد: از رسالت‌های خبرنگاران در جم باید افزایش حضور و مشارکت مردم در توسعه، بیان مشکلات مردم و ایجاد فضای همدلی و وحدت باشد.

نادری خواستار اهتمام اصحاب رسانه به مسائل فرهنگی و اجتماعی شد و اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند در دولت تدبیر و امید با بیان مشکلات و معضلات، نقد عملکرد و برنامه‌های مدیران و تحلیل دقیق واقعیات در برنامه‌ریزی‌ها مشارکت فعال داشته باشند.

امسال اعتبارات شهرستان افزایش محسوس داشته است

وی در بخش پایانی به مسائل شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال اعتبارات شهرستان افزایش محسوس داشته است ودنبال جذب همه اعتبارات هستیم.

فرماندار جم با اشاره به افتتاح یا کلنگ زنی چندین پرژه زیر ساختی در شهرستان در هفته دولت، ادامه داد: در حال تلاش برای اجرای طرح آبخیزداری، رفع مشکلات راه های شهرستان جم و ایجاد پست 132 کیلووات برق در شهرستان هستیم.

رسانه‌های جم در توسعه و آبادانی و ایجاد فضای همدلی نقش موثر دارند

معاون فرماندار جم نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار، بیان داشت: روز تجلیل از تلاش‌های جهادگران عرصه اطلاع رسانی باعث شده است جامعه با اهمیت کار رسانه ای آشنا شود.

عبدالحسین رفیعی‌پور ادامه داد: رسانه های شهرستان جم در توسعه و آبادانی و ایجاد فضای همدلی نقش موثر دارند.

در ابتدای جلسه مدیران سایت های خبری و نمایندگان خبرگزاری‌ها در شهرستان جم در سخنانی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه کار خبری و مسائل شهرستان پرداختند.

 

 

[کد خبر:AJ3211]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب