بخشدار ریز از استقرار 3 اداره جدید در بخش ریز خبر داد.

 

به گزارش  آینه جم ، محمد هاشمی شامگاه جمعه در نشست دهیاران، شهرداران، روسای شورای اسلامی روستاها و شهرهای بخش ریز با نماینده شهرستان‌های جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای توسعه بخش ریز کارهای خوبی انجام شده ولی ابتدای راه هستیم.

وی افزود: سال 93 سال بسیار خوبی برای شهرستان جم به ویژه بخش ریز بود و انتصاب نیرویی توانمند در راس شهرستان جم با پیگیری‌های نماینده مردم محقق شد که نوید سالی شکوفا در توسعه شتابان شهرستان است و باید همه با اتحاد و همدلی در کنار فرماندار برای توسعه شهرستان بکوشیم.

بخشدار ریز از استقرار 3 اداره جدید در بخش ریز خبر داد و تصریح کرد: امسال با تلاش‌های نماینده منطقه در مجلس، نمایندگی کمیته امداد به اداره ارتقا یافت و همچنین اداره ثبت احوال در بخش ریز و اداره گاز انارستان مستقر شد.

هاشمی راه‌اندازی شبکه دیجیتال در بخش ریز را کار بسیار ارزنده‌ای عنوان کرد و گفت: مردم بخش ریز قبلا حتی شبکه یک و دو را نمی‌توانستند به درستی دریافت کنند و الان به‌حمدالله بیش از 20 شبکه دیجیتال با کیفیت بسیار خوب در بخش ریز قابل دریافت است و مردم شاکر هستند.

وی با تقدیر از توجه مسئولان استان و شهرستان به بخش ریز اظهار داشت: برای نخستین بار اعتبارات تملک دارایی در سال 93 برای این بخش، 40 درصد اعتبارات شهرستان بوده و امیدواریم با جذب کامل اعتبارات، مردم شریف بخش ریز توسعه و آبادانی را احساس کنند.

بخشدار ریز اضافه کرد: همگام با نماینده مردم در مجلس پیگیر استقرار نمایندگی آموزش و پرورش و نمایندگی شعبه دادگستری در بخش ریز هستم.

 

[کد خبر:AJ3225]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب