به گزارش آینه جم: روابط عمومی شهرداری جم ، شهردار و اعضای شورای اسلامي شهر جم  در دیدار با مدیر آموزش و پرورش  شهرستان در خصوص راه‌کارهای توسعه مشارکت شهرداری با آموزش و پرورش به بحث و تبادل نظر پرداختند‌ .

 در این دیدار، ابتدا رئیس شورای اسلامی شهر جم ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور وسالارشهیدان ، انتصاب شایسته و بجای آقای سجادی که که نیروهای توانمند وسرمایه های انسانی شهرستان جم هستند را به سمت مدیر آموزش وپرورش شهرستان تبریک گفتند وبه خاطر تلاش وفعالیت  بیش از یک دهه ایشان در شورای اسلامی شهر تقدیر وتشکر کردند .


راستین با بیان اینکه برای ساخت یک جامعه ایده آل نیازمند آموزش وپرورش هستیم افزود: تلاش همه جهت پرورش انسان متعالی است که در این مسیر باید همه ادارات با هم تعامل داشته باشند.

مهندس راستین پیشرفت جوامع بشری را به عملکرد آموزش و پرورش آن جامعه مرتبط دانست و افزود: باید تلاش کنید هرچه بیشتر در جهت تقویت این نهاد گام برداریم چرا که آموزش و پرورش با فرزندان ما سرو کار دارند. وی همچنین تصریح کرد باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت دانسته و هر چه توان داریم در این زمینه به کار ببریم.


راستین ضمن تشکر از همکاری آموزش وپرورش با دانشگاه آزاد خواستار در اختیار گذاشتن کلاس های درس مدارس در روز های تعطیل جهت برگزاری کلاس های دانشگاه به دلیل کمبود فضای آموزشی شدند و ابراز امیدواری کردند با درایت  آقای سجادی شاهد رفع این مشکل باشیم

سید احمد علمداری شهردارجم نیز ضمن تبریک انتصاب آقای سجادی  افزود همه مدیران و مسئولین در هر سازمان و نهاد پرورش یافته معلمانی هستند که سالیان متمادی زحمت کشیده اند تا بتوانند برای آینده جامعه نخبه سازی نمایند لذا از این جهت تمامی دستگا هها و نهاد ها موظف به حمایت از آموزش و پرورش منطقه خود هستند و شهرداری نیز همان گونه که در گذشته نیز این همکاری وجود داشته و در آینده نیز قطع به یقین پر رنگ تر خواهد بود.

علمداری افزود شهرداری همانگونه که قبلا با آموزش وپرورش همکاری همه جانبه  داشته است در آینده نیز این همکاری جهت تعلیم وتربیت فرزندان این آب خاک را ادامه خواهیم داد.


شهردار جم همچنین از از تلاش ها وخدمات شایان سجادی  در دوران فعالیت در شورای شهر وتعامل با مجموعه شهرداری وکمک در جهت توسعه همه شهر جم تقدیر وتشکر کردند.

احمد زایری عضور شورای اسلامی شهر جم نیز در این جلسه  ضمن تبریک انتصاب آقای سجادی که از نیروهای پرتلاش ونخبه شهرستان هستند افزود شهرداری وشورای اسلامی شهر جم آمادگی خودرا برای همکاری همه جانبه با آموزش وپرورش اعلام می دارد.

زایری خواستار احداث مجتمع فرهنگی هنری یا خانه معلم در شهرجم شدند و افزود اموزش وپرورش مکان مناسبی جهت پذیرایی از فرهنگیانی که به این شهرستان سفر می کنند ندارد وامیدواریم با پیگیری های جناب آقای سجادی این مشکل نیز برطرف شود.

خلیل زارعی عضوشورای اسلامی شهر جم نیزافزود آموزش وپرورش از زمان راه اندازی دانشگاه آزاد همکاری با آن ها داشته است واین همکاری نیز کماکان ادامه دارد.

سید علی رضا سجادی مدیرآموزش و پرورش شهرستان جم  نیز ضمن تشکر از همکاری های شهردار واعضای شورا با آموزش وپرورش ، کار را در آموزش و پرورش نیازمند حمایت های تمام ادارات و نهاد ها دانستند و از شورای شهر و شهرداری به عنوان پشتوانه های قوی و محکم برای آموزش و پرورش یاد نمودند و ابراز امیدواری کرد که با مساعدت‌های همه جانبه‌ بتوان آموزش وپرورش جم را به اوج قله‌های بالندگی و پویایی به لحاظ آموزشی و پرورشی برسانیم .

سجادی مهمترین چالش پیشروی آموزش وپرورش را کمبود فضای آموزشی  در شهر دانست و افزود  از شهردار واعضای شورا تقاضا داریم آموزش وپرورش را در جهت رفع این مشکل یاری رسانند.


سجادی‌ با اشاره به وجود 40 واحد آموزشی تخریبی و فاقد فضای آموزشی خاطرنشان کرد: از 110 مدرسه موجود 20 مدرسه تخریبی و 20 واحد آموزشی فاقد فضای آموزشی هستند .

رئیس اداره آموزش و پرورش جم گفت: بیشترین مشکلات مربوط به شهر جم است که اکثر مدارس به دلیل نبود فضای آموزشی در دو نوبت صبح و عصر اداره می‌شوند .

 

[کد خبر:AJ3245]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب