http://choghadaknews.ir/uploads/choghadaknewsir/9590356fe0db7-e45f-4e44-9b22-3eebb9d63170.jpg

آينه: در آخرین ساعات مهلت نام نویسی کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، فردی به نام عباس احمد زاده اقدام به ثبت نام نمود.

به گزارش «آينه جم» به نقل از سایت چغادک نیوز؛ وی پس از ثبت نام این گونه خود را معرفی کرد: عباس احمد زاده فرزند حیدر متولد 1341 از آبادان و ساکن عالی شهر می باشم.

احمد زاده در خصوص سوابق تحصیلی و شغلی خود بیان داشت: تحصیلات بنده در مقطع کارشناسی و در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه خیبر می باشد و هم اکنون نیز دانشجو هستم و شرکت بازرگانی دارم.

وی با بیان اینکه مدت 2 سال است برای ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان برنامه ریزی می کنم اظهار داشت: اگر مورد تائید شورای نگهبان قرار گیرم ستاد انتخاباتی خود را در شهرستان بوشهر راه اندازی خواهم کرد.

http://choghadaknews.ir/uploader/96701820151223114148.jpgاین کاندیدای مجلس خبرگان در مورد خط فکری خود عنوان داشت: خط فکری من به هیچ جریان سیاسی نزدیک نمی باشد و به همین خاطر به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات خواهم شد.

عباس احمد زاده با بیان اینکه هنوز شعار انتخاباتی را برای خود در نظر نگرفته ام در مورد هدف از حضور خود در عرصه انتخابات اظهار داشت: هدف بنده خدمت به کشور، انقلاب و رهبر می باشد.

وی با بیان اینکه مجتهد نیستم بیان داشت: من در زمینه مسائل سیاسی، اجتماعی و مذهبی کار کرده ام و مطالبی را از صدا و سیما و علمای بزرگ دیده و شنیده ام.

لازم به ذکر است: در انتخابات مجلس خبرگان استان بوشهر 5 نفر به نام های آیت اله سید هاشم حسینی بوشهری، محمدباقر عباسی سملی، حجت الاسلام رسول سعادتمند، حجت الاسلام عباس الهی و عباس احمدی زاده نام نویسی نموده اند.

[کد خبر:AJ11166]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب