آينه جم : نماینده شهرستان‌های دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت بیمارستان دیر در ابتدای نمایندگی بنده ۷ درصد بود و اکنون پس از پیگیری‌ها و اقدامات مختلف به پیشرفت۹۰درصدی رسیده است که در۲۰ اسفند راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش «آينه جم »؛ حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در جمع مردم بردخون در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه نام بردخون تداعی‌کننده علم، شعر و شعور، فرهنگ و هنر بزرگان است، اظهار داشت: همواره کارهایم را بر اساس نگاه مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌ام.
وی افزود: امروز دنیای استکبار تمام امکانات و تجهیزات را به کار گرفته تا شاید بتواند حضور مردم را در صحنه‌های سیاسی کم‌رنگ کند.
نماینده جنوب استان بوشهر با اشاره به اینکه کشور ما از نظر عزت، افتخار و اقتدار در جهان می‌درخشد، اضافه کرد: ولایت‌فقیه پشتیبان این کشور است و تا زمانی که در خط ولایت حرکت کنیم هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند و ۷ اسفند مردم ایران بار دیگر برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب به ثبت می‌رساند.

وی با بیان اینکه آنچه در توان داشتم گذاشتم، افزود: حضور در کمیسیون‌های مختلف مجلس و عضویت در ۱۴ فراکسیون از این نمونه است.
احمدی تصریح کرد: پیشرفت بیمارستان دیر در ابتدای نمایندگی بنده ۷ درصد بود و اکنون پس از پیگیری‌ها و اقدامات مختلف به پیشرفت۹۰درصدی رسیده است که در ۲۰ اسفند راه‌اندازی خواهد شد.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: احداث اسکله خور خان بردخون را از اولویت‌های این دوره قرار دادم و با وجود اینکه برخی از مدیران تنگ‌نظر مانع کار شدند، اما با تلاش و پیگیری وزیر نفت، ۴ میلیارد تومان برای احداث اسکله اختصاص داده شد.
وی به بخشی از تلاش‌ها و اقدامات خود اشاره کرد و گفت: تصویب شهرک کشاورزی در آبدان و بردخون، دو ایستگاه برق در شهرستان، انعکاس و پیگیری مشکلات کشاورزی و صیادی، ایجاد گیرنده‌های دیجیتالی، توجه به مراکز بهداشتی و تجهیز آن‌ها، گاز کشی به بخش، حمایت از ورزش منطقه گوشه‌ای از این اقدامات بوده است.
احمدی با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۵ موجب کاهش وابستگی به نفت می‌شود، گفت: در برنامه ششم وزارت نفت مکلف است حداقل ۵۰ درصد از نیروهای بومی استان میزبان صنایع نفت و گاز را به کار بگیرد.

منبع: فارس

[کد خبر:AJ13324]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب