آینه جم: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: نقشه راه اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در سال جدید تبیین و برنامه‌ریزی‌های عملیاتی برای سال ۹۵ انجام شده است.

 

به گزارش «آینه جم»؛ یونس خسروانی عصر شنبه در دیدار با منتخب مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تامین اجتماعی، بر تعامل و هماهنگی این سازمان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد.

 

وی بیان داشت: تامین اجتماعی استان بوشهر علی‌رغم مشکلات مالی عدیده سازمان ناشی از تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، سال ۹۴ را توانست با کسب توفیقاتی به پایان برساند و با وجود رتبه عملکرد منفی در دی ماه سال گذشته، توانست به ارتقای رتبه عملکردی مثبت هفت در پایان سال ۹۴ دست یابد.

http://media.mehrnews.com/d/2016/04/09/3/2043956.jpg

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: این اداره کل بنا دارد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جایگاه تامین اجتماعی استان را در سطح کشور ارتقا دهد و در عین حال به همکارى و تعامل سازنده با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز باور داریم.

 

منتخب مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به جامعه هدف پرتعداد تامین اجتماعی، این سازمان را یکی از سازمان‌های خدماتی موثر در کشور دانست و گفت: این سازمان، با توجه به آمار مخاطبان و خدماتی که ارائه می دهد، یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین سازمان های کشور به شمار می رود.

 

محمدباقر سعادت بر تعامل و همکاری با این سازمان برای ارایه خدمت بهتر به مردم تاکید و ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی و تلاش مدیران استان، شاهد ارتقای عملکرد تامین اجتماعی استان بوشهر در سال جاری باشیم.

 

http://media.mehrnews.com/d/2016/04/09/3/2043955.jpg

 

در این دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر پیام تبریک دکتر سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را به محمدباقر سعادت منتخب مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

 

گفتنی است، این دیدار در راستای تاکید معاونت حقوقی سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت و طى آن، اقلام اطلاع‌رسانی این سازمان برای آشنایی هرچه بهتر منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با قوانین، برنامه ها، خدمات و ماموریت های سازمان تامین اجتماعی به وى اهدا شد تا ضمن تعامل و همکاری این سازمان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، منتخبین مردم، با علم و آگاهی نسبت به مشکلات و انتظارات بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران در طول دوره قانونگذاری، تصمصم گیری بهتری در راستای خدمت به مردم داشته باشند.

 

منبع: مهر

 

[کد خبر:AJ14595]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب