آینه جم: عملیات اجرایی اصلاح و نوسازی شبکه آب روستای بهارستان با حضور فرماندار جم و مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش آینه جم: فرماندار جم ظهر چهارشنبه در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: روستای بهارستان با بیش از پنج هزار نفر جمعیت از روستاهای بزرگ استان بوشهر و شهرستان جم محسوب می‌شود که با مشکلات زیادی در حوزه آبرسانی مواجه است.

فتح الله نوروزی افزود: به دلیل عمر بالای شبکه آبرسانی روستای بهارستان و فرسودگی خطوط، نوسازی کامل شبکه آب این روستا در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت که بحمدالله در سال جاری اجرایی شد.

وی با تقدیر از همراهی مدیر عامل آبفار استان بوشهر در آغاز عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت: براساس برآوردهای اولیه، برای اجرای این پروژه نیاز به ۲۵ میلیارد ریال اعتبار بود که با افزایش مهاجرت پذیری و رشد فزاینده جمعیت طبق برآوردهای جدید، نوسازی شبکه آب بهارستان به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

فرماندار جم گفت: فاز اول این پروژه شامل نوسازی شبکه توزیع آب بهارستان است که ۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن مصوب شده است و در مراحل بعد نوسازی خطوط انتقال در دستور کار قرار می گیرد.

نوروزی افزود: انتظار داریم با اجرای کامل پروژه، میزان هدر رفت آب در این روستا به حداقل برسد و شاهد بهبود آبرسانی و افزایش رضایتمندی اهالی روستای بهارستان باشیم.

[کد خبر:AJ15091]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب