به گزارش آینه جم: سکینه الماسی یکشنبه‌شب در نشست با ورزشکاران آبدان اظهار داشت: ورزش در جامعه امروزی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید برای رفع مشکلات بخش ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.

سکینه الماسی

وی با اشاره به ظرفیت‌های ورزش در شهرستان دیر، اضافه کرد: آبدان دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف به ویژه ورزش است که باید فضا برای ظهور و بروز این استعدادها بیش از پیش فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به منظور اولویت‌بندی مسائل و مشکلات ورزشی بخش آبدان در بین شما ورزشکاران حضور یافتم تا با تمام توان برای حل مشکلات به ویژه مشکلات ورزشی گام بردارم.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک نتیجه پیگیری‌های صورت گرفته برای توسعه ورزش آبدان را به اطلاع شما می‌رسانم، افزود: مشکلات را در نشست با هیئت‌ها و گروه‌های مختلف ورزشی شناسایی می‌کنیم و با برنامه‌ریزی مناسب برای رفع آن اقدام خواهد شد.

الماسی در ارتباط با خواسته‌های ورزشکاران از وی اظهار داشت: جنوب استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است و باید تلاش شود که از این ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش و بهبود زیرساخت‌های ورزشی این منطقه استفاده شود.

مسئول ورزش‌های همگانی آبدان با تاکید بر لزوم استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در آبدان گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ورزشکاران بخش آبدان نبود اداره ورزش و جوانان است و با ایجاد نمایندگی اداره ورزشی بخشی از مشکلات ورزش بخش حل خواهد شد.

اسماعیل صفایی‌پور اضافه کرد: امیدواریم با همت مسئولان شاهد احداث سالن ورزشی بانوان، استخر سرپوشیده، توسعه سکوهای استادیوم ورزشی، روشنایی چمن مصنوعی، توجه به تیم‌های ورزشی بخش و حمایت مالی مناسب از ورزش باشیم.

 در این نشست ورزشکاران و مربیان ورزش بخش آبدان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و نماینده مردم در مجلس قول داد به خواسته ها و مشکلات ورزش بخش آبدان به صورت ویژه توجه و رسیدگی شود.

[کد خبر:AJ16702]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب