آینه جم : فرماندار دیر گفت: دندانپزشکی با تعرفه دولتی در این شهرستان با راه اندازی مرکز سیار از مهر امسال شروع بکار می کند.

به گزارش « آینه جم » به نقل از ایرنا؛ حمزه اعتماد روز دوشنبه در بازدید از مرکز بهداشت و درمان شهر دوراهک شهرستان دیر افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر قول داده اند که از اول مهر دندانپزشک بصورت سیار در مدارس حضور یابد.

وی با اشاره به نبود دندانپزشک دولتی در مرکز بهداشت و درمان شهرستان دیر بیان کرد: با توجه به هزینه بالای دندانپزشکی خصوصی، دندانپزشکی دولتی سیار می تواند بسیاری از مشکلات مالی مردم را کاهش دهد.

فرماندار دیر ضمن تقدیر از تلاش رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: توجه به بهداشت و درمان مردم اولویت کاری است و در دولت تدبیر و امید در این بخش هزینه های خوبی در شهرستان انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک گفت: از بهداشت و درمان در شهرستان دیر برای خدمات دهی به شهروندان دوراهک قدردانی می شود.

حسن دوراهکی افزود: با وجود خدمات مطلوب در این مرکز اما هنوز این مرکز راننده مستقل ندارد و قولی که وزیر برای اختصاص یک دستگاه آمبولانس برای این مرکز داد، هنوز محقق نشده است.

سجاد پیام جانشین مرکز بهداشت و درمان شهر دوراهک گفت: در این مرکز خدمات پزشکی، بهداشت محیط، واحد پیشگیری،سلامت خانواده، داروخانه، تزریقات و پانسمان و اورژانس ارائه می شود.

[کد خبر:AJ17786]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب