آينه جم : با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تا کنون سارقان به 6 فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان بوشهری اعتراف کرده‌اند. ...

به گزارش « آينه جم »؛ ابراهیم عرب‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان از متلاشی شدن باند 4 نفره طلاجات در شهر بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به چند فقره سرقت طلاجات منزل در شهر بوشهر، اجرای طرح مهار انتظامی و گشت‌های هدفمند نسبت به شناسایی سارقان اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر افزود: یکی از واحدهای گشت پلیس در خیابان مدرس به خودرو پرایدی با 4 سرنشین مظنون شد و آن را تحت نظر قرار داد و پس از اطمینان از نیت مجرمانه سرنشینان این خودرو، پلیس دستور ایست داده که راننده خودرو نسبت به ایست پلیس توجه نکرد و ‌اقدام به فرار کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در پی متواری شدن سرنشینان این خودرو، پلیس آنها را تعقیب نموده که در این حین سارقان، خودرو خود را در یکی از کوچه‌های فرعی رها کرده و متواری شوند.

این مقام مسئول از شناسایی و دستگیری سارقان خبرداد و گفت: سارقان با اجاره یک خودرو قصد داشتند از شمال استان خارج شوند که با همکاری و ذکاوت ماموران انتظامی شهرستان دیلم دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر خاطر نشان کرد: با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تا کنون سارقان به 6 فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان بوشهری اعتراف کرده‌اند.

عرب‌زاده از شهروندان خواست تا در روزهای پایانی هفته از خالی گذاشتن منازل خود خودداری کرده و یا آن را در اختیار افراد مورد وثوق خود قرار دهند و همچنین اشیا قیمتی و طلاجات خود را در یک نقطه از منزل نگهداری نکنند و در چند نقطه مختلف نگهداری و حتی الامکان از آنها عکس تهیه و داشته باشند.

[کد خبر:AJ17938]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب