آینه جم: فرماندار عسلویه گفت: با توجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی بوشهر مبنی بر شدت بارش باران در عسلویه تا بعدازظهر امروز ۹۷ میلیمتر باران در این شهرستان ثبت شده است.

آبگرفتگی معابر در خیابان‌های زابل

به گزارش آینه جم؛ عبدالله نادری بعدازظهر امروز در نشست ستاد بحران شهرستان عسلویه با اشاره به تداوم بارندگی در شهرستان عسلویه اظهار داشت: برای مقابله با هرگونه مشکلات در شهرستان عسلویه تمهیدات لازم با مشارکت دستگاه‌های مختلف اندیشیده شده است.

وی با اشاره به آبگرفتگی در مسیر اخند به چاه مبارک خاطر نشان کرد: محور مواصلاتی اخند به چاه مبارک که یک مسیر سراسری رابط بین بوشهر و هرمزگان است ازساعت 15 امروز بر اثر طغیان رودخانه فصلی اخند عبور ومرور در آن دچار مشکل شد که با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده خوشبختانه مسیر مذکور ساعت 16 بازگشایی و تردد در آن به حالت عادی برگشت.

فرماندار شهرستان عسلویه با اشاره به بارش 97 میلیمتری در شهرستان عسلویه افزود:  میزان بارش‌های شهرستان عسلویه تا بعدازظهر امروز بیش از 97 میلیمتر ثبت شده است که انتظار می‌رود در روزهای آینده افزایش یابد.

نادری با اشاره به اینکه رودخانه  اخند از نقاط سیل خیز شهرستان عسلویه است گفت : ارتفاع آب در این رودخانه فصلی یک متر بالاتر از جاده بود که با تلاش همه اعضای ستاد بحران ،  مشکل تردد هموطنان برطرف شده است.

وی به خسارات ناشی از این بارندگی اشاره کرد و گفت : خوشبختانه خسارات قابل توجهی به ساکنان شهرستان و تاسیسات وارد نشده و عملکرد اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان، شهرداری‌ها،دهیاری‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی قابل تحسین است.

فرماندار عسلویه با  بیان اینکه شبکه گاز روستاهای عسکری ،خیارو و بخشی از روستای اخند بر اثر جاری شدن شدید آب رودخانه قطع شده است تاکید کرد: تلاش مسئولان اداره گاز شهرستان عسلویه برای تعمیر آن ادامه دارد وانتظار می‌رود تا امشب به حالت عادی بر گردد و گاز روستاهای مذکور وصل شود.

[کد خبر:AJ20502]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب