http://media.mehrnews.com/d/2017/05/07/3/2452480.jpg«آینه جم»؛ فرماندار شهرستان کنگان گفت: زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در شهرستان کنگان فراهم است.

به گزارش «آینه جم»؛عبدالنبی یوسفی اظهار داشت: در روزهای آینده دو انتخابات بسیار مهم و تأثیرگذار در سطح ملی و دیگری در سطح محلی پیش رو داریم که انتظار می‌رود با رعایت اصل بی طرفی به تکلیف شرعی و قانونی خویش عمل کنیم.

وی افزود: شما به عنوان مسئول اصلی اجرایی انتخابات وظیفه سنگین و حساسی را بر عهده دارید و لذا باید تلاش کنید که این مسئولیت به بهترین نحو انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کنگان با بیان اینکه دغدغه ما برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است گفت: با همکاری شما در کمال سلامت و بدون کوچکترین مسائل امنیتی انتخاباتی سالم- با نشاط و پر شور و با مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم.

فرماندار کنگان در ادامه به رعایت بی‌طرفی و التزام به قانون توسط همه عوامل اجرائی و دست اندر کاران انتخابات تأکید کرد و گفت: صیانت از آراء مردم بر عهده تک تک همه عوامل اجرائی و مسئولین برگزاری انتخابات است چرا که رأی مردم به عنوان یک امانت در صندوق ریخته می‌شود و از این امانت به خوبی پاسداری کنید تا خدشه ای به روند انتخابات وارد نشود.

یوسفی در ادامه گفت: قانون انتخابات باید توسط نمایندگان فرماندار مرور شود تا در زمان انتخابات با آمادگی کامل، برای پاسخگوئی به تمامی مسائل به منظور شفاف سازی آمادگی را داشته باشند.

[کد خبر:AJ21487]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب