آینه جم: فرماندار شهرستان جم گفت: ۵۸ شعبه اخذ رای در شهرستان، وظیفه اخذ آرای مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه را بر عهده دارد.

به گزارش آینه جم؛  فتح‌الله نوروزی عصر چهارشنبه در نشست با روسای ستاد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در جم با بیان اینکه انتخابات نماد جمهوریت نظام است اظهار داشت: جمهوری اسلامی افتخار دارد که طی ۳۸ سال گذشته همواره مدیرانش با رای مستقیم یا غیر مستقیم بر سر کار آمده‌اند.

وی بیان داشت: در سال ۹۴، دو انتخابات باشکوه و سالم در شهرستان برگزار شد و قطعا این دور از انتخابات هم در شهرستان با سلامت، آرامش و شور انتخاباتی برگزار خواهد شد.

نوروزی با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: پروسه انتخابات باید از سوی همه با تاکید بر قانون دنبال شود و همه هواداران کاندیداها و ستادهای انتخاباتی رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی در همه فضاهای مجازی، سایت ها، اماکن عمومی و ... را مورد توجه جدی قرار دهند.

فرماندار جم با بیان اینکه بایدها و نبایدهای انتخابات برای همه یکسان است تاکید کرد: تلاش کنیم در رقابت‌ها، رفاقت‌ها فدا شود و اخلاق و انسانیت و قانون را فدای رای آوری کاندیدای مورد نظر خود نکنیم.

نوروزی اشراف به قانون در ستادها و توجیه نمایندگان کاندیدا در شعب را مهم دانست و افزود: پایان روز ۲۷ اردیبهشت ماه، پایان ماموریت تبلیغاتی ستادها است و لازم است در روز ۲۸ اردیبهشت ماه سکوت انتخاباتی رعایت شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جم با بیان اینکه ۵۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای دسترسی آسان مردم به شعب انجام شده و آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات در شهرستان وجود دارد.

[کد خبر:AJ21565]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب