آینه جم: فرماندار دیر گفت: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تبلیغات خود را براساس قانون انجام دهند تا باعث رنجش دیگران نشوند.

به گزارش آینه جم: حمزه اعتماد روز چهارشنبه در نشست با نامزدهای انتخابات شورهای اسلامی شهرهای شهرستان دیر افزود: کاندیداها در روزهای تبلیغ از تخریب دیگران پرهیز کرده و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: نامزدها فقط برنامه های تبلیغی خود را ارائه دهند و سعی کنند که در انتخابات میدان رقابت و بعد از انتخابات نیز رفاقت داشته باشند.

فرماندار دیر با بیان اینکه هر کاندیدا فقط یک ستاد انتخاباتی دارد، افزود: در هر پنج شعبه اخذ رای یک نماینده کاندیدا حضور دارد که باید برای آن کارت شناسایی صادر شود.

وی گفت: همه کاندیداها باید از موارد تخلف انتخابات بپرهیزند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد جدی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر گفت: دادگستری شهرستان همدوش و همگام با مردم است و در اجرای وظایف ذاتی خود در برخورد و پیشگیری از تخلفات انتخابات جدی است.

اکبر احمدی افزود: کاندیداها از اقدام تبلیغاتی علیه همدیگر خودداری و در ایام انتخابات اخلاق را رعایت کنند.

وی گفت: خرید و فروش رای، تهدید در امر انتخابات، رای با شناسنامه جعلی، توهین و افترا، هتک حرمت از اعمال مجرمانه و تخلفاتی به شمار می آید.

تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر وروستا از روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه جاری آعاز و تا ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 28 این ماه ادامه دارد.

[کد خبر:AJ21566]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب