هنوز هیچ پرونده تخلف انتخاباتی در استان بوشهر تشکیل نشده استبه گزارش آینه جم: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: با گذشت 23 روز از آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و 3 روز از تبلیغات انتخابات شوراها هنوز هیچ پرونده تخلفی تشکیل نشده است.

هنوز هیچ پرونده تخلف انتخاباتی در استان بوشهر تشکیل نشده استبه گزارش «خلیج فارس» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما؛ علی حسن‌پور اظهار داشت: در برخی حوزه‌ها تخلفاتی گزارش شده که فعلا به تذکر بسنده کرد‌ه‌ایم ولی کسانی که به این تذکرات توجه نکنند برای آنها پرونده تخلف تشکیل می‌شود.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما، با بیان اینکه جلسات متعددی برای جلوگیری از وقوع جرم و تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است خاطرنشان کرد: امروز با تعدادی از مسئولان ستادهای انتخاباتی داوطلبان ریاست جمهوری در استان جلسه‌ گذاشتیم و اقدامات و تدابیری را که باید برای جلوگیری از وقوع جرم انجام دهند به آنها گوشزد کردیم و آنها نیز قول دادند با مسئولان امنیتی و قضایی در این زمینه همکاری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر به داوطلبان و هواداران آنها توصیه کرد: ضمن رعایت حفظ نظم و انضباط از توهین به دیگر نامزدها و هواداران آنها در فضای مجازی و حقیقی خودداری کنند.

حسن‌پور تاکید کرد: هواداران ضمن رعایت شئون اسلامی، از هرگونه اقدامی که جنبه تخلف دارد مانند اخلال در عبور و مرور و ایجاد مزاحمت برای مردم خودداری کنند.

[کد خبر:AJ21600]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب