آینه جم: ضیافت افطار شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان بوشهر با سخنرانی محمدجواد حق‌شناس منتخب هم استانی در شورای پنجم شهر تهران برگزار شد.

به گزارش «آینه جم»؛ در ابتدای این نشست مسعود شکوهی رییس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان استان در ایام تبلیغات ریاست جمهوری طی سخنانی ضمن خیرمثقدم به حاضران، از مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود: دولت دوازدهم با عملکرد خود و توجه بیش از پیش به مطالبات مردم، سرمایه اجتماعی دولت را ارتقا ببخشد.

http://pgnews.ir/gozaresh/uploads/p1bhkubqek15pfh5a4ru955vco1.jpg

در ادامه معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر طی سخنانی گفت: ملت ایران اسلامی و مردم استان بوشهر 29 اردیبهشت با حضور پرشور در پای صندوقهای رای در جشن ملی انتخابات شرکت و با این حضور برگ زرین دیگری در کشور ورق خورد.

عبدالکریم گراوند در ادامه پیرامون انتقادات مطرح شده درباره انتخابات در استان خصوصا دو شهر بوشهر و برازجان که انتخابات شوراها بصورت الکترونیکی برگزار شد، توضیحاتی ارائه کرده و گفت: با توجه به کندی که در روند احراز هویت الکترونیکی رای دهندگان بود، اولین استانی بودیم که مجوز برگزاری دستی انتخابات را از مرکز گرفتیم و در ساعات پایانی روز رای گیری اجرایی کردیم، ولی معطلی مردم در روز رای گیری باعث شرمندگی ما شد و عذرخواهی می کنیم.

http://pgnews.ir/gozaresh/uploads/1206160287haghshenas139631238.jpg

محمدجواد حق شناس عضو بوشهری شورای مرکزی حزب اعتماد ملی دیگر سخنران این مراسم بود که گفت: کسانی که می خواهند دوم خرداد و سوم خرداد را از هم جدا کنند و مقابل هم قرار بدهند کج راهه می روند و بدانند همان هایی که حماسه سوم خرداد را خلق کردند حماسه دوم خرداد را هم به وجود آوردند.

منتخب مردم تهران در شورای پنجم با اشاره به اطلاق عنوان حماسه به انتخابات دوم خرداد از طرف مقام معظم رهبری، بر تاریخ ساز بودن این انتخابات تاکید کرد و گفت: دوم خرداد هیچگاه در خاطره مردم ایران کم رنگ نخواهد شد و زمینه ساز تحولاتی اجتماعی و سیاسی در کشور شد.

در حاشیه این مراسم، یکی از حاضران (خضر خلیلی) نسبت به عدم ذکر نام رییس دولت اصلاحات در سخنرانی معاون استاندار اعتراض کرد و از مجری خواست که یاد و تشکری از او شود که مورد تشویق حضار قرار گرفت.

در پایان حاضران روزه خود را افطار کردند.

http://pgnews.ir/gozaresh/uploads/754984173haghshenas139631241.jpg

[کد خبر:AJ21887]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب