2747955.jpg

 
 
آینه جم: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هر ایرانی باید یک مددکار باشد، گفت: همه نیاز به مددکار شدن دارند و باید هم مددجو و هم مددکار باشیم.

به گزارش خبرنگار آینه جم"، علی ربیعی دوشنبه‌شب در آئین امضای تفاهم‌نامه احداث بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی کارگری جنوب کشور در جم اظهار داشت: دومین بار است توفیق دارم در جم حضور یابم؛ شهری که از لحاظ تاریخی، فرهنگی و ادبی با آن آشنا شدم و مردمی با فرهنگ دارد و همراه با کنگان و عسلویه میزبان صنایع عظیم نفت و گاز و خانواده های کارکنان است.

وی افزود: به خاطر تولید بخش قابل توجهی از انرژی کشور در این منطقه و سهم آن در اقتصاد کشور، تعلق خاطر خاصی به اینجا دارم و به خاطر ترکیب جمعیتی و آسیب‌های اجتماعی باید نگاه ویژه به منطقه شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز مددکاری اجتماعی افزود: هر ایرانی باید یک مددکار باشد. همه نیاز به مددکار شدن دارند و باید هم مددجو باشیم و هم مددکار.

عضو هیئت دولت گفت: باید قول‌های داده شده عملیاتی شود و از معاونین می‌خواهم اگر پروژه‌ای از مصوبات سفر  قبل عملیاتی نشده باید پیگیری ویژه شود.

وی با بیان اینکه در این منطقه کارگری به محیط های پر نشاط و ورزشی نیاز است افزود: باید آموزش مهارت در دستور کار قرار گیرد.

ربیعی تصریح کرد: مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی کارگری جم باید مجموعه‌ای شیک و استاندارد شود و اگر خدا توفیق بدهد خودم توفیق افتتاح آن داشته باشم.

وزیر تعاون با اشاره به تاکیدات نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس بیان داشت: جنوب بوشهر به اورژانس اجتماعی نیاز دارد و از رئیس سازمان بهزیستی می‌خواهیم که پیگیر این موضوع  شود.

ربیعی گفت: اقدام روستای کوری جم برای اهدای پنج هکتار زمین برای مجموعه ورزشی کارگری قابل تحسین است و قطعا این مجموعه در نشاط اجتماعی شهرستان و کارگران عزیز  نقش خواهد داشت.

وی ادامه داد: امیدوارم مجموعه ورزشی کارگری جم با دقت و توجه ویژه احداث شود تا کارگران عزیز جم بتوانند از خدمات ورزشی مختلف برخوردار شوند.

ربیعی در بخش دیگر سخنان خود خواستار نقش آفرینی رسانه‌های داخلی در امید و نشاط اجتماعی شد و گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها و همچنین برخی نزاع‌های سیاسی باعث شده جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ امید و نشاط نداشته باشند این چیزی است که هیئت جدید حاکمه آمریکا می خواهد.

ربیعی گفت: حاکمان جدید آمریکا می‌دانند که نمی‌توانند حمله نظامی داشته باشند با ناامیدی در قشر جوان و برخی نزاع ها و نا کارآمد نشان دادن نظام دنبال برنامه های شوم خود هستند.

وزیر تعاون گفت: اقدامات و کارها و موفقیت‌های خوبی در کشور انجام شده یا در حال انجام است که در صورت تشریح آنها قطعا جوانان بیش از پیش دلبسته نظام می شوند.

وزیر کار گفت: الماسی نماینده جنوب استان بسیار پرتلاش هستند و خدا شاهد است تاکنون هیچ خواسته شخصی از وزارت خانه نداشته اند و همواره مسائل منطقه را پیگیری می کنند.

به گزارش خبرنگار آینه جم، در بدو ورود وزیر کار به استان بوشهر و در شهرستان جم، تفاهم نامه چند جانبه ساخت بزرگترین مجتمع ورزشی کارگران جنوب استان به امضای وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی، استاندار بوشهر، نماینده مردم در مجلس و مدیر عامل پتروشیمی جم رسید.

علی ربیعی در این سفر ضمن بازدید از شهرستان‌های استان بوشهر، چند طرح رفاهی درمانی دیگر  را نیز  کلنگ زنی می‌کند.

[کد خبر:AJ24326]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # جرجیس 1397-01-07 11:51
تو برو به وظایفت عمل کن و به داد این کاگران بیچاره برس که به بردگی گرفته شدن. لازم نیست به مردم دستور بدی و امر کنی. چکاره هستی که از قید باید استفاده می کنی؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب