000000000102003.jpg

آینه جم-هفته‌ی قبل بود که مقام معظم رهبری با تواضع و درایت مثال زدنی، قدوم مبار‌ک‌اش به میهمانی‌ای باز شد که میهمانانش فریاد زدند؛ خونی که در رگ ماست؛ هدیه به رهبر ماست.
این جان‌فشانی بی منت چیزی نبود جز نتیجه‌ی ادای احترام به مقام شامخ کارگر از سوی مقام معظم رهبری؛ کارگری که این هفته مزین به نام او بود و از قرار معلوم، زارع پور، مدیر عامل هلدینگ پترو فرهنگ جهت شرکت در جشن بزرگ روز کارگر  به عسلویه می‌آید.
اما آنچه که از سوغاتی سفر مدیرعامل به مشام رسیده؛ گویا تصمیمات جناب زارع پور برای کارگرانی است که با آمدنش در پترو فرهتگ، سفره هایشان خالی و با ناامیدی، دیگر توان ایستادن هم ندارند! چه رسد که فردا به خط؛ آماده‌ی استقبال وی شوند.
زارع پور بداند بد نیست که به جشنی دعوت است که با افتخار تمام، کارگران، قربانی یمن حضور وی در پتروفرهنگ‌اند.
کارگرانی که امید مقام معظم رهبری به ایثارگری آنها در خط مقدم جبهه‌ی تولید معطوف است.
کارگرانی که با آمدن زارع‌پور، مدت زمان قراردادهای کاری‌ آنها نیز که در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود به یک ماه یک‌ماه تقلیل یافت و موجی از ناامیدی به آینده در بین آنها به راه افتاده است.
این نا‌امیدی‌ها نشات گرفته از تصمیمات جنابعالی و مدیران شما نیست؟
مدیرعامل گرامی! آیا خبر از فردای جشن روز کارگر دارید که قرار بر اجرای قریب‌الوقوع حکم اخراج  کارگران است.؟
جناب مدیرعامل!
مگر به گوشتان نرسیده که رییس جمهور، معاون اولش را مامور کرده و دستور داده که در هیئت مدیره‌ها از نیرو‌های متخصص بومی استفاده شود؟
 خوب است بدانید؛ آورده‌اند که حذف متخصص ترین جوان‌های بومی استان بوشهر در زمان مدیر عاملی و  چراغ سبز شما در هلدینگ اتفاق افتاده است.
جناب زارع پور!
 مدیر منابع انسانی هلدینگ شما در زمانی حکم عضو هئیت مدیره در شرکت سپهر قطب لاوان می گیرد که حذف تدریجی تمام نیروهای بومی با تدبیر پدرخوانده‌های بازنشسته و چند شغله در شرکت های تحت سلطه جنابعالی رقم می خورد.
مدیر عامل گرامی!
 زیان انباشته یک سال گذشته در زمان مدیریت حضرتعالی که با سهام فرهنگیان کشور اداره می شود چقدر بوده است؟
مقدم‌تان به جشن روز کارگر در جمع کارگران هلدینگ پترو فرهنگ گرامی؛ اما به میمنت کدامین شاد باش…؟؟؟؟
 
*نسیم جم
[کد خبر:AJ45537]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب