در گوشی های خلیج فارسی

به گزارش آینه جم:در جریان پیگیری های خبری خود به زمزمه هایی برمی خورند که میهمان کردن خوانندگان به این شنیده ها خالی از لطف نیست:




«نه» تبادار به مدیرعاملی منطقه ویژه پارس
با وجود درخواست وزارت نفت برای پذیرش مسئولیت مدیرعاملی سازمان منطقه ویژه پارس توسط مهندس اسماعیل تبادار استاندار اسبق بوشهر، وی از پذیرش این مسئولیت امتناع کرده است. گفته می شود دلیل وی برای عدم پذیرش مدیر عاملی پارس جنوبی عدم وجود اختیارات کافی جهت تحقق مطالبات مردم استان می باشد.

یک لامردی گزینه جدی مدیرعاملی منطقه ویژه پارس

خبر دیگر از منطقه ویژه پارس اینکه فردی به نام خسروی که اصالتا لامردی است، از گزینه های جدی برای مدیر عاملی این سازمان است. گفته می شود که زنگنه وزیر نفت برای سپردن مسئولیت مدیرعاملی پارس جنوبی به وی نظر مثبت دارد. گفتنی است مهندس نصوری مدیرعامل بومی منطقه ویژه پارس ماه گذشته درخواست استعفای خود را به مدیرعامل شرکت ملی نفت داده بود.

حاجیانی کاندیدای مجلس خبرگان می شود؟

زمزمه هایی درباره تمایل حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجیانی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به گوش می رسد. وی نماینده جنوب استان در مجالس پنجم و ششم بوده و هم اکنون مدیر اداره اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس است. پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری سال 94 همزمان با انتخابات مجلس دهم برگزار می شود.

بازگرداندن 3 هکتار زمین به بیمارستان جدید بوشهر

باخبر شدیم با پیگیری اداره کل بازرسی استان، حدود 3 هکتار زمین کنار بیمارستان شهدای خلیج فارس به دانشگاه علوم پزشکی بازگردانده شد. این اراضی که کاربری بهداشتی داشت، به شکلی مبهم در اختیار تعاونی مسکن یکی از ادارات قرار گرفته بود که نهایتا به کاربری اولیه اش بازگشت.

یک زن در میان گزینه های فرماندرای کنگان

ظاهرا یک خانم از گزینه های موردنظر سالاری استاندار بوشهر برای فرمانداری کنگان می باشد. وی هم اکنون در یکی از بخش های فنی تحت نظر وزارت کشور در استان فعالیت کند. باید دید آیا پس از انتصاب برخی فرمانداران زن در استان های مرزی ایلام، سیستان و بلوچستان و گلستان، این بار اولین بانوی فرماندار در استان بوشهر نیز منصوب می شود؟ گفتنی است تنها تبرکی تنها فرماندار دولت قبل است که همچنان عهده دار این سمت می باشد.

لغو تجمع بدون مجوز دلواپسان در دیّر

باخبر شدیم تجمع بدون مجوز "دلواپسان" در شهرستان دیّر که قرار بود با سخنرانی سعید زیباکلام در مجتمع فرهنگی هنری این شهر برگزار شود، لغو شد. این اقدام از سوی فرمانداری صورت گرفت و به دلیل آن عدم هماهنگی برای صدور مجوز آن بوده است.

جنگ برخی اعضای شورای شهر بوشهر با مردم!

از شما چه پنهان در جلسه سه شنبه گذشته شورای شهر بوشهر که به طرح مشکلات شهروندان اختصاص داشت، شورایار محله دواس نسبت به تمرکز پروژه های کلنگ زنی شده در روز شوراها در بخش شمالی و بی توجهی به محلات جنوبی انتقاد کرد. وی همچنین درباره عملکرد شورا و شهرداری انتقاداتی را مطرح کرد که باعث شد علی اکبر شمسا و زهرا رضایی دو عضو اصولگرای شورای شهر پیاپی زمزمه هایی را مطرح کرده و بارها از رییس شورا بخواهند به گفته خودشان به این شهروند جواب دهد. برزگرزاده نیز که به نظر می رسید از این زمزمه ها عصبانی شده، رو به این دو عضو شورا گفت: ظاهرا برخی از ما با مردم هم جنگ داریم! ایشان نظرش را می گوید و ما هم باید آن را بشنویم. بگذارید تا حرفش را بزند، آن وقت هرچه خواستید بگویید. پس از این واکنش، شورایار به ادامه انتقاداتش در خصوص عملی نشدن برنامه های شورا و شهرداری برای محلات جنوبی پرداخت و به سخنانش پایان داد.

انتقال اجساد زنان توسط پرسنل مرد

کمبود پرسنل در پزشکی قانونی بوشهر باعث شده تا انتقال اجساد زن توسط نیروهای مرد انجام شود. این موضوع خصوصا درباره اجسادی که نیازمند کالبدشکافی و تشریح است، گلایه هایی از سوی مراجعان درباره مسائل شرعی چنین اقدامی در پی داشته و آنها خواستار تکمیل نیروهای زن مورد نیاز این اداره شده اند.

بخشداری 3 ماهه

شنیدیم مهدی فخرایی نخستین بخشدار آبدان برای 3 ماه عهده دار این سمت بوده و سپس به فرمانداری دیّر منتقل گردید تا هم اکنون این بخشداری تازه تاسیس در حالت نیمه تعطیل باشد. آبدان در دولت دهم به بخش ارتقا یافت و در مهرماه پارسال بخشداری آن تاسیس شد. از محمد فخرایی بخشدار مرکزی شهرستان دیّر به عنوان گزینه تصدی بخشداری آبدان یاد می شود.

گزینه بخشداری بندر ریگ

دست آخر اینکه؛ از فتح الله نوروزی به عنوان گزینه بخشدار ریگ در شهرستان گناوه یاد می شود. وی سابقه مدیریت آموزش و پرورش مناطق خارگ و شبانکاره را در پرونده خود دارد. البته از وی به عنوان گزینه ریاست آموزش و پرورش گناوه نیز یاد می شود و ظاهرا وی به این مسئولیت متمایل تر است./منبع:خلیج فارس
[کد خبر:AJ3881]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب