13960918000262_Test_PhotoH.jpg

 
آینه جم : فرماندار شهرستان جم، میزان پیشرفت تاسیسات آبشیرین کن جم را ۲۷ درصد عنوان کرد و گفت: خط آبرسانی این پروژه نیز ۸۵ درصد پیشرفت دارد.
 
به گزارش آینه جم ؛ محمد حسینی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی بزرگ جم بیان داشت: شهرستان جم با شرایط سختی در تامین آب پایدار شهرها و روستاها مواجه است و کم بارشی سال گذشته نیز این شرایط را سخت‌تر کرده است.
 
 محمد حسینی در این بازدید که با حضور مدیران شهرستان و مشاورین و ناظران پروژه برگزار شد تاکید کرد: قطعا با توجه به وضعیت سفره‌های آبی شهرستان، باید تدابیر ویژه ای برای فصل تابستان اتخاذ شود تا بتوان با کمترین مشکلات آب شهرستان را تامین کرد.
 
این مسئول با اشاره به اجرای پروژه بزرگ آبرسانی جم، تصریح کرد: سفره های زیر زمینی جم دیگر جوابگوی نیاز آبی شهرستان نیست و به همین دلیل شیرین سازی و انتقال آب از دریا به جم در دستور کار وزارت خانه های نفت و نیرو قرار گرفت.
 
حسینی با بیان اینکه پروژه آبرسانی جم در دولت یازدهم احیا شد  اظهار داشت: این پروژه به دلیل عدم تامین مالی متوقف شده بود که در سفر استانی رئیس جمهور روحانی به بوشهر، مجددا در مصوبات سفر قرار گرفت و وزارت نفت در حال تامین اعتبار پروژه است.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان جم از پیشرفت ۹۰ درصدی ابنیه فنی و ۸۰ درصدی تامین تجهیزات خط انتقال و سایت های ۶ گانه خبر داد و گفت: برای تکمیل خط انتقال لازم است تامین تجهیزات باقی مانده سرعت گیرد.
 
حسینی با اشاره به اجرای ۴۲ دکل از ۱۴۳ دکل مورد نیاز خط برق پروژه آبرسانی جم افزود: تجهیزات مورد نیاز برای اجرای ۱۲۶ دکل خریداری شده و حفاری ۹۱ مورد از دکل های باقیمانده نیز به اتمام رسیده است.
 
وی تاکید کرد: با وجود پیشرفت کار در خط برق، لازم است اکیپ های فنی بیشتری در این بخش از پروژه فعال شوند تا در کمترین زمان ممکن پروژه به بهره برداری برسد.
 
فرماندار جم به احداث تاسیسات آب شیرین کن در ساحل خلیج فارس اشاره کرد و گفت: پیشرفت ابنیه فنی آب شیرین کن ۲۵ درصد و تامین تجیهزات هم ۳۰ درصد است که لازم است برای تسریع دراجرا، اکیپ های کاری بیشتری اضافه شود.
 
 
[کد خبر:AJ24437]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب