01327725.jpg

 

آینه جم: چمن ورزشگاه تختی جم مدتی است شرایط خوبی ندارد و این موضوع صدای همه مربیان لیگ برتری را در آورده است.

به گزارش "آینه جم"، تیم پارس جنوبی جم روز جمعه در حالی که با یک یار کمتر با یک گل از استقلال خوزستان عقب بود اما موفق شد در نهایت دو بر یک به برتری برسد و 3 امتیاز شیرین را کسب کند. با این حال چمن ورزشگاه تختی جم حال و روز خوبی ندارد و همین موضوع باعث شد تا مهدی تارتار سرمربی پارس نیز قبل از بازی با استقلال خوزستان در این خصوص حرف بزند.


چمن ورزشگاه تختی جم در شرایطی طی ماه های گذشته شرایط بسیار بدی پیدا کرده که این چمن روزگاری جزو بهترین چمن های ورزشگاه های ایران بود. سال گذشته که پارس جنوبی به لیگ برتر صعود کرد، چمن این ورزشگاه زیر کشت رفت و با شرایطی ایده آل از مسابقات لیگ برتر پذیرایی کرد. پارس جنوبی سال گذشته یکی از بهترین چمن های لیگ برتر را داشت و همین موضوع در کسب نتایج فوق العاده این تیم در نیم فصل اول تاثیر زیادی داشت.


در نیم فصل اول لیگ هجدهم نیز چمن ورزشگاه تختی جم شرایط خوبی داشت و یکدستی آن زبانزد بود. بسیاری از مربیان لیگ برتری در نیم فصل اول از شرایط چمن ورزشگاه جم راضی بودند و به تمجید از آن پرداختند. همین مساله هم سبب شد تا پارس جنوبی در جم بتواند تیم های زیادی را متوقف کند. اما در نیم فصل دوم شرایط کاملا درباره چمن ورزشگاه تختی جم برگشته است.


به نظر می رسد مسئولان شهرستان جم نتوانستند آنطور که باید از چمن ورزشگاه محافظت کنند و همین مساله سبب شد تا مهدی تارتار هم قبل از بازی با استقلال به شدت نسبت به عملکرد برخی مسئولان شهری جم که در نگهداری چمن قصور کردند، گلایه کند.


این اتفاقات در حالی رخ داده که پارس جنوبی هنوز 4 بازی خانگی اش باقی مانده و در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر نیز باید از پرسپولیس پذیرایی کند. مسابقه ای حساس که شاید لازم باشد مسئولان فوتبالی شهرستان جم فکری به حال چمن ورزشگاه خانگی خود کنند.

[کد خبر:AJ27969]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب