OIPCA6WXQ2L.jpg

آینه جم:  جدیدترین خبرها و شنیده های انتخاباتی استان بوشهر به روایت رسانه خبری تحلیلی آینه جم 
بررسی وضعیت انتخاباتی استان بوشهر نشان می دهد   نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با همراهی برخی چهره‌ها و افراد فعال انتخاباتی به هر طریق و شیوه‌ای در صدد معرفی خود به مردم حوزه انتخابیه هستند، شرکت در نشست‌های شبانه و مجالس شادی و عزا جزء برنامه‌های مداوم این نامزد‌ها است، در این بین، حتی برخی داوطلبانی که رد صلاحیت و یا صلاحیت شان احراز نشده است هم در حال فعالیت انتخاباتی هستند.
 
استان ما بی صاحب است/  یکی از کاندیدای انتخاباتی استان بوشهر در نشستی با بیان اینکه سهم استان از درآمد  نفت و گاز و اشتغال ناچیز است گفته استان بوشهر بی صاحب است!
 
بازگشت میگلی‌نژاد به عرصه انتخابات بوشهر / یک رسانه بوشهر عصر پنج شنبه  نوشت: غلامعلی میگلی نژاد که در مرحله دوم تایید صلاحیت ها توسط شورای نگهبان رد صلاحیت  شده بود شب گذشته   تایید صلاحیت خود را  از شورای نگهبان دریافت کرد/  رضایی قائم مقام دفتر شورای نگهبان بوشهر نیز گفته :  هنوز تایید صلاحیت فرد  جدیدی به ما اعلام نشده است
  
 
شرکت مدیران دستگاه‌ها در جلسات انتخاباتی کاندیداها ممنوع/ رئیس سازمان بازرسی کل کشور در عسلویه گفت :مدیران دستگاههای اجرایی باید در بحث انتخابات مراقب باشند از امکانات دستگاههای دولتی و غیر دولتی عمومی برای کاندیدایی استفاده نکنند و در وقت اداری و با نام و نشان آن دستگاه اجرایی در جلسات انتخاباتی کاندیداها شرکت نکنند که این کارها خلاف و جرم و قابل تعقیب است.
 
دستگیری ۱۲ مدعی نفوذ در فرایند انتخابات با گزارش شورای نگهبان/دادستانی تهران:طی روزهای گذشته ۱۲ کلاهبردار و مدعی نفوذ در شورای نگهبان، در رابطه با فرایند تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس، دستگیر شدند/کلاهبرداران طی تماس با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان احراز نشده، به دروغ ادعای نفوذ در این شورا و حل مشکل پرونده آن‌ها در قبال دریافت مبالغ هنگفت را داشتند/با رصد دقیق حفاظت و اطلاعات شورای نگهبان، موضوع فورا در دستور کار دادستانی تهران قرار گرفت و با همکاری نیروی انتظامی و در طی ۲۴ ساعت این افراد دستگیر شدند.
 
 دو نامزد انتخاباتی جنوب بوشهر به ستاد دراهکی می پیوندند / شنیده می شود دو نامزد انتخاباتی حوزه انتخابیه دیر،  کنگان،  جم و عسلویه  قصد دارند روزهای آینده با هدف حمایت از امین دراهکی از کاندیداتوری انتخابات کناره گیری کنند موضوعی که در صورت تحقق می تواند فضای انتخابات را کامل به سمت و سوی امین دراهکی سوق دهد. 
 
بازار داغ شام های انتخاباتی/شنیده می شود بازار شام‌ های انتخاباتی در مناطقی از استان داغ است. گویا این شام‌ ها توسط طرفداران داوطلبان برنامه‌ ریزی و با میهمانی و سخنرانی داوطلب دنبال می‌ شود. در این روش هزینه شام و پذیرایی از داوطلب دریافت، اما ظاهر برنامه، میزبانی طرفدار یا بزرگ منطقه و روستا است.
 
نامزدهای انتخابات موظف به افتتاح حساب و شفافیت در هزینه های انتخابات هستند/دهقانی، سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر : قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشتمل بر ۱۲ ماده و ۱۴ تبصره در جلسه علنی روز ششم بهمن ۱۳۹۸ در مجلس شورای اسلامی تصویب و در ۹ بهمن ۱۳۹۸ به تایید شورای نگهبان رسیده بود در تاریخ ۱۴ بهمن ماه نیز توسط رییس جمهور برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شده است/مطابق این قانون داوطلبان نمایندگی مجلس موظفند حسابی را نزد یکی از بانک‌های دارای مجوز از بانک مرکزی، افتتاح کنند.
 
شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد که ضرغام حیدریه از کاندیداهای جوان این دوره مجلس یازدهم در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، طی بیانیه ای رسمی فهرست اموال خود را جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی در فضای مجازی اعلام کرده است که در این لیست اقلامی همچون یکدستگاه خودروی سمندمدل ۹۷، یک قطعه زمین مسکونی روستایی به متراژ ۲۵۰ متر مربع، چندین حساب بانکی با موجودی زیر ده میلیون تومان، یکدستگاه خودروی ساینا متعلق به همسر دیده شده و عنوان داشته است در حال حاضر در خانه سازمانی واقع در عالیشهر زندگی می کند و منزل مسکونی از خود ندارد.
 
شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که در ستاد خانگی یکی از کاندیدا های مسن حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، لیدر های دانشگاهی وی که از عدم اقبال جوانان دانشجو و مردم بخش مرکزی شهرستان بوشهر از وی سخن گفته اند، این کاندیدا از ارائه این نکات بر افروخته شده و با عصبانیت گفتگوی آنان به مشاجره لفظی بدل گشته و نهایتا این کاندیدای مسن دچار حمله قلبی شده و اطرافیان نیز او را به بیمارستان منتقل کرده اند.
 
شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی استان حکایت از آن دارد که کریم اکبری اقدام کاندیدای حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه طی درخواستی خواستار تغییر حوزه انتخابیه خود به تبریز شده است که مورد موافقت قرار گرفته که بر این اساس تعداد کاندیداهای حوزه جنوب استان به ۱۹ و تعداد کل تایید صلاحیت شدگان استان نیز به رقم ۹۵ نفر رسیده است.
 
شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که بعد از تایید صلاحیت شدن خلیل عبدالهی کاندیدای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم اقبال عمومی از وی در حال افزایش بوده و در این راستا نشست هم اندیشی بزرگ هواداران خلیل عبدالهی متشکل از خانواده ای شهداء و اقشار مختلف مردمی با حضور حدود ۱۵۰ نفر در زادگاه وی گناوه برگزار شد که معادلات انتخابات را تغییر داده و توانسته است نظر تحلیلگران سیاسی و آحاد مختلف مردمی را به سوی خود جلب نماید./ عبداللهی سابقه فرمانداری جم در کارنامه دارد 
 
علی افراشته به حوزه بوشهر منتقل شد/علی افراشته استاندار اسبق بوشهر حوزه انتخابیه خود را از دشتی و تنگستان به بوشهر، گناوه و دیلم تغییر داد/گویا برخی درخواست‌های فعالین سیاسی و اجتماعی دلیل این تصمیم معاون اجرایی سابق مجلس است
 
شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که اسکندر بهروزی کاندیدای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم تا کنون در نوار ساحلی گناوه و دیلم و همچنین بخش مرکزی شهرستان بوشهر حدود ۳۴۹ جلسه خانگی برگزار کرده است و در این راستا نیز خیل عظیمی از هواداران تیم های فوتبال ایرانجوان و شاهین نیز حمایت خود را از اسکندر بهروزی اعلام داشته اند.
 
توضیح افراشته درباره تغییر حوزه انتخابیه‌اش/ افراشته استاندار سابق بوشهر و معاون اجرایی سابق مجلس: پس از وصول درخواست های مکرر و اعلام حمایت جمعی از اندیشمندان و فرهیختگان استان و هواداران در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم به این نتیجه رسیدیم تا حوزه انتخابیه خود را تغییر دهیم/. حال باید دید افراشته در این حوزه موفق می شود یا نه؟
 
راه اندازی کمپین های حمایتی برای  امین دراهکی /بررسی فضای مجازی جنوب استان بوشهر نشان می دهد کارگران و مهندسان شرکت های عسلویه گروه های واتس آپ و تلگرام برای حمایت از امین دراهکی از مدیران رسمی وزارت نفت راه اندازی کرده اند و به نظر می رسد رای یک دست نفتی ها برای دراهکی باشد
 
تلاش رسانه های ضد انقلاب برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی /بررسی رسانه های خارجی فارسی زبان نشان می دهد این رسانه ها از حضور حداکثری مردم هراس دارند و با تبلیغات منفی و تاکید بر برخی کلید واژه ها تلاش می کنند از حضوری حداکثری مردم جلوگیری کنند.
 
تایید صلاحیت سه نامزد دیگر در استان بوشهر/شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که امروز صلاحیت سه کاندیدا به نام غلامعلی میگلی نژاد از حوزه انتخابیه بوشهر، گناه و دیلم، مرتضی نیکجو از حوزه انتخابیه دشتستان و محمد کارگر از حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفته و به استان بوشهر اعلام شده است.
 
شماری از اعضای ائتلاف اصولگرایان در بوشهر در مقابل معرفی عبدالکریم جمیری به عنوان گزینه این تشکل برای حوزه انتخابیه بوشهر مقاومت می کنند و معتقدند باید به سراغ گزینه های جوانتر رفت
 
پویشی که در فضای مجازی درخصوص اموال، دارایی و حقوق داوطلبان انتخاباتی مطرح شده، با آماری که از سوی برخی داوطلبان یا نزدیکان آنها مطرح می شود، به طنز مبدل شده، طوری که مشخص نیست برخی از داوطلبان چگونه می خواهند در این شرایط هزینه های بالای ابام تبلیغات را بپردازند.
 
برخی خبرها از تکاپوی داوطلبان تاییدشده برای جلب حمایت داوطلبان شاخص رد صلاحیت شده حکایت دارد. گویا در این رایزنی ‌ها تصاحب سبد رأی داوطلب رد صلاحیت شده هدف اصلی است. به نظر می رسد این نوع رایزنی ‌ها می ‌تواند به تعاملاتی برای باقی ‌ماندن برخی داوطلبان شاخص رد صلاحیت شده در مدیریت منجر شود
 
و آخرین خبر اینکه رهبر معظم انقلاب  در سخنان اخیر خود،  حمله به شورای نگهبان را از غلط ترین کارها دانستند و افزودند: شورای نگهبان مرکب از شش فقیه عادل و شش حقوق‌دان برجسته منتخب مجلس، در قانون اساسی شأنی دارد و مجموعه ای قابل اعتماد است چگونه انسان می تواند به راحتی این مجموعه را به غرض ورزی درباره برخی افراد متهم کند./ ایشان تاکید کردند تمام دوست داران ایران در انتخابات شرکت کنند.
[کد خبر:AJ31404]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+19 # آرمان جابری 1398-11-19 11:24
رای ما به استاد دراهکی مدیر جوان و انقلابی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+18 # نامزد انتخابات 1398-11-19 14:07
با سلام خدمت مدیر سایت وزین آینه جم
تعداد نامزد های تایی صلاحیت شده به 100 نفر رسید بقیه نفرات را همه اطلاع رسانی کنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # فارغ التحصیل 1398-11-21 11:23
به هیچ کدوم رای نمیدیدم چون حقمون خوردن کسی دفاع نکرده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+19 # حسینی نژاد 1398-11-19 11:24
سکینه الماسی عشق است و بس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+19 # ناصری 1398-11-19 11:26
تو را خدا به این افراد مسن رای ندین اینها هر چه بهشون رای میدیم خرج دوا و دکترشون میکنن. اینهایی که سنشون بالاست فکر اون دنیا کنن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+17 # محمدی 1398-11-19 11:26
الماسییببی
الماس جنوب
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+9 # عباس رجایی 1398-11-19 11:28
تکرار حماسه با شیرزن جنوبی
انشالله دست به دست هم میدهیم و در انتخابات با حماسه ای بزرگ به دکتر الماسی رای میدهیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+12 # ناشناس 1398-11-19 11:28
کارگر تایید صلاحیت شده
الله اعلم :sigh:
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+15 # Mahmoudi 1398-11-19 11:28
سلام بر آینه
مرسی از این که دیدگاهم منتشر نکردی مرسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+16 # دانشجو 1398-11-19 11:30
کاندید هایی که مردم بهتون رای میدن این را بدانید اشتغال و بیماری در جنوب استان بیداد میکنه لطفا فکر اساسی برای اشتغال کنین تا کی باید ناظر باشین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+13 # هوادار پارس جم 1398-11-19 11:32
ثواب دغدغه و حل مشکل پارس جم کن از شرکت کردن در انتخابات نیست، مسئولین محترم حل مشکل پارس جم از نان شب واجب تره چرا شما درک نیمکنید وقتی استاندار با دید محدودش به فکر مرکز استان است در بازی بعدی تیم فوتبال پارس جم استاندار را رو سفید میکنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+16 # رضا حیدری 1398-11-19 11:33
با سلام و احترام،
تک رای دراهکی . خلاص
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+13 # دیری 1398-11-19 11:35
با توکل بر خدا و حمایت مردم و با حفظ وحدت و اتحاد این بار نوبت به دیره(دکتر امین دراهکی)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+14 # علی رضا 1398-11-19 13:07
رای دکتر رضایی چهره انقلابی و دارای تحصلات دکترا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+12 # حیدر 1398-11-19 13:07
من رایم با افراشته هس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+11 # کنگانی 1398-11-19 11:36
فقط الماس جنوب
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+12 # عسلویه بزرگ 1398-11-19 12:31
با هودار پارس جم موافقم#هر دوتیم باید در لیگ برتر مانند متافانه افراد کوته نظر مثل استاندار بوشهر فقط تیم شاهین بوشهر می بینه و هر چه پوله داخل حلقوم حرا م شاهین میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+13 # naser 1398-11-19 12:33
man raye nmidaham
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+15 # رضاافضلی 1398-11-19 12:35
رأی نمیدم چون خدمت ندیدم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+16 # پارس جم 1398-11-19 12:35
خاک بر سر بی لیاقت.....که تیم پارس را فراموش کرده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # کارمند 1398-11-19 12:38
بعضی از میدران بی لیاقت 16 ساله بر شهرتسان های جنوبی حکومت میکنن یکی نیس که اینا را عوض کنه تا کی باید ظلم در حق مردم کنن و این مدیران ناکارماد فقط صندلی را اشغال کردن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+14 # کنگانی 1398-11-19 13:52
حماسه ای دیگر با نیروهای بسیجی سپاهی و انقلابی با سناتور شیخ موسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # ارسلان 1398-11-19 23:18
دانشجویان عزیز لطفا مناظره انتخابات برگزار کنین تا مشخص شود چند مرده حلاجن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # ودددددد 1398-11-20 21:24
بهمنیار واحدی پور به نقع شیخ کنار میره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+16 # رضاافضلی 1398-11-19 12:52
اوضاع اقتصادی خراب و آینده مبهم و مدیران ناکارآمدو مسئولین بیسلیقه و ضعیف دلیل دلسردی وفاصله گرفتن مردم ازدولت و حاکمیت میشود و این اتفاق تلخ درکشورماافتاده و برای جلب اعتمادمردم نیازبه ترمیم بدنه حکومت وعزل بعضی از عوامل ناکارآمد و میدان دادن به افرادمؤمن و انقلابی است
مسیری غیرازچشم دوختن به دستان خون آلود دشمن و بلکه نگاهی درونگرا و بااعتقاد وایمان براینکه مامیتوانیم بدون احتیاج به میزمذاکره هم راه سعودبه قله های موفقیت طی کنیم
قطعٱتوجه به داشته های خودبهتراز امیدهای واهی و چشم دوختن به دست اروپا وامریکا و سایر دولتهای بیگانه است
امروزبرای ملت ایران ثابت شده که دولت تدبیروامید کل سرمایه ها و وقت گرانبها و اعتمادمردم راپای میزمذاکره برباد داده است و مردم درانتخابات همه ی این موارد درنظردارند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+13 # رای دهنده 1398-11-19 14:00
اینقدر حزوه انتخابیه تغییر ندین وقتی به خودتون مطمن نیستین پس چرا کانیدای انتخابات شدین هنوز حوزه انختابه مشخص نکردین وقعا شما صلاحیت ندارین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+14 # ناشناس 1398-11-19 14:05
جهت اطلاع سایت آینه جم آقای ک ..و ج ....پوششی هستن و اخر به سمت یکی از کاندیدایی که مطرح هستن کنار میرن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # رضایی 1398-11-19 18:44
رای سفید میدم نمیخوام به کشور خیانت کنم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # حیدری 1398-11-20 21:16
در رایت بنویس فرهاد اسدی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+9 # احمد صادقی 1398-11-19 14:15
پیگیرتر از همه دکتر الماسی بودند لطفا در دادن رای دقت کنید و پای سرنوشت 4 سال شهرستان مد نظر است و اصول گرایی و اصلاطلبی ملاک نیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+12 # ناشناس 1398-11-19 14:18
قابل توجه دوست محترم همیشه انتخابات دوقطبی بوده یا اصولاگرا هستن یا اصلاح طلبنبه نقل از احمد صادقی:
پیگیرتر از همه دکتر الماسی بودند لطفا در دادن رای دقت کنید و پای سرنوشت 4 سال شهرستان مد نظر است و اصول گرایی و اصلاطلبی ملاک نیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+15 # مهندس پتروشیمی 1398-11-19 14:52
فقط احمد بادام فیروز ندای محرومان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+13 # سید 1398-11-19 18:44
علمداری گزینه اصلح تره منتظر تایید صلاحیتش تا دقیقه 90 میمونیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # جمی 1398-11-19 18:56
*****سید مهدی موسوی زاده*****
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # ناشناس 1398-11-19 19:26
این دور میخوان نیروهای اصول گرا به مجلس بفرستن مملکت را به ویرانی بدن خواهشا به اصلوگراها رای ندین به نیروهای مستقل رای بدین که فارع از هر جناحی باشن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+10 # دانشجو 1398-11-19 22:32
فقط سید مهدی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # کانگانی 1398-11-19 23:11
دکتر امین دراهی مرد اول انتخابات
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # منبع اگاه 1398-11-19 23:16
امسال با توجه به الکترونیکی شدن انتخابات دستگاه‌های رای گیری ساعت ۲۴ روز جمعه اتوماتیک غیر فعال می‌شوند و نیاز است کاربران توجه بیشتری داشته و مردم در موعد مقرر برای رای گیری حضور پیدا کنند. از جمله مزیت‌های دستگاه‌های احراز هویت نمایش وضعیت فرد رای دهنده مانند در قید حیات یا فوت بودن و موارد از این دست است.با این روند امیدواریم فرد اصلاح تر انتخاب شود و فردی که بتواند خستگی ناپذیر پیگیری کند و مطالبات مردم را بگیرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # جبری 1398-11-19 23:17
چرا بقیه را تایید نکردن بقیه را هم تایید کنین هر کسی اومد تاییدش کردین بعضیها ش صلاحیت نمایندگی مجلس ندران خواهشا دقت کنین از بین این هم اسم چطوری کد کاندید را پیدا کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+10 # مسعود 1398-11-19 23:22
سلام کاندیدا ............... .............خا ک تو سر ......تیم پارس جم وضعیتش بحرانی هس لطفا نجاتش بدین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-11 # امیر حسین 1398-11-19 23:22
حلایان جلایان جلیان جلیان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # غلو 1398-11-19 23:23
کاربر محترم نظر شما قابل درج نیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # مهدی عبدی 1398-11-19 23:24
من که پای صندوق میام رای سفید میدم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # مرتضی 1398-11-19 23:24
آیینه ترسیدی چرا کامنت منو تایید نکردی واقعا که
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # ناشناس 1398-11-19 23:38
تبریک به دولتمردان مردم آگاه باشید پراید 70میلیون شده چرا کسی جوابگو نیس با این حقوق میگه میشه زندگی کرد تو را خدا یکی جوابگو باشی،فقط بلدن ارابه مرگ را گرون کنن چرا یکی از نماینده مصاحبه نکینه و همشون شریکن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # طرفدار کاندید 1398-11-19 23:29
الان بساط شام نماینده های پولدار به راهه.چرا کسی نظارتی نمیکنه.دارن رایی 20000هزار توامن میخرن رو استان هاو شهرستان های دیگه استان برنامه رزی کردن.لطفا دقیق باشین منعکس کنین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # صادق 1398-11-19 23:41
امین دراااااههههکییی ییی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # بسیجی 1398-11-19 23:37
به کوری چشم افرادضدولایت فقیه.به کوری چشم افرادضدجمهوری اسلامی همگی هم راهپیمایی ۲۲بهمن می آییم هم پای صندوقهای رای.تاکورشودهرآ نکس نتواندببیند.بخص وص همین افرادی که کامنت ....گذاشتن کورشوندآهای عصبانی شویدوازاین عصبانیت بمیریدماان شااله این نظام جمهوری اسلامی رابا رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای به ثمرمی رسانیم وبه دست صاحب اصلی امام زمان عج می دهیم ان شااله.آخ چقدرذوق میکنم ازعصبانیت ضدولایت فقیه ها.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+9 # راافراشته گزینه اصلح 1398-11-19 23:42
رای به افراشته گزینه اصلح
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # محسن 1398-11-20 07:54
ما تموم نیروهای انقلابی و بیسجیو سپاهی بار دیگر به دکتر دراهکی ووکبل و حقوقدان رای میدهیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # عبدیان 1398-11-20 10:01
انشاالله به لطف خداوند و پشتیبانی مردم خانم دکتر الماسی به مجلسخواهیم فرستاد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # دولاح 1398-11-20 17:01
دولاح
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # شهرکی 1398-11-20 21:23
خارج از هر چیزی همه بانوان به این گزینه ها رای بدین
اول خاتون بحرانی
ودوم مهین مطری زاده
و
سوم مرضیه دهقانی و
چهارم سکینه الماسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-6 # کارگر ومحروم 1398-11-20 15:09
ما کارگران و محرومان این منطقه با توکل بر خدا و شعار ندای محرومان همت میکنیم و احمد بادام فیروز را که کارگر و محرومی از جنس ما است او را دراین میدان پیروز خواهیم کرد .رای ما با افتخار احمد بادام فیروز
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # ناشناس 1398-11-21 11:38
خخخخخ گوش شعاراشون نخوریند........ ...............
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # اقشار جامعه 1398-11-20 15:14
ما قشر های جامعه چه کرد.لر.بلوچ.عرب و...با همدلی وهم زبانی به احمد بادام فیروز کارگر جسور وشجاع وتوانمند رای خواهیم داد .رای ما احمد بادام فیروز
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # جمی 1398-11-20 17:00
تک رای سالمی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # بوشهری 1398-11-20 17:01
علی افراشته چرا اینقدر تغییر حوزه میده؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # محمد جاویدنیا 1398-11-20 21:18
ما در شهرستان های کنگان دیر و جم به ندای مرضیه دهقانی لبیک میگوییم و به بار دیگر پورفاطمی سوم به خانم مرضیه دهقانی رای میدهیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # فرهیخته 1398-11-20 21:30
سلام جامعه دانشجویی و دانشگاهی شهرستان جم از جناب آقای دکتر محمد کارگر حمایت میکنند؛انشاالله دکتر محمدکارگر با 50هزار رای پیروز انتخابات است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-7 # زینب عبدی 1398-11-20 21:19
مهین مطری زاده زنی از جنس کار و تلاش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # oooo 1398-11-20 21:10
خخخخخخخ همشو میخوام :D
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-5 # چگاسه 1398-11-21 11:21
هر چه آید به سر آید0 الماسی تک رای0
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # محمود 1398-11-20 21:14
همش شعار میدن...حداقل یکی باشه به عملگرا همجون رجایی.....سید ابوالحسن موسوی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # عسلویه 1398-11-21 10:40
قیصر صالحی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # نادر 1398-11-21 11:35
بعزی چهرهها خیلی ناشخته حسن :P
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # دانشجو 1398-11-21 11:19
به نیروی مخلص و ولایی دکتر جلالیان لبیک میگیم و بهش رای میدیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # جابری 1398-11-21 11:30
من به شخصه در این دور انتخابات به هیچ کدوم امیدواری ندارم و رای سفید میدم با دادن رای سفید گوشه ای از خیانت های نورچشمی ها جبران میکنم و در انتخابات حتما شرکت میکنم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # ر-عبدالهی 1398-11-21 11:31
دولاح صادق و توانمند وکیل کاردان شایسته
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # دیری 1398-11-21 11:33
دوستان فراموشن نکنین ؛هرنفری به مجلس رفت خیانتی در حق دیری ها کرد؛ این بار با اتحاد فقط به یک دیری رای بدیم؛
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # کارمند 1398-11-24 01:19
دراهکی ندای محرومان و مظلومان ...دیری ها امین دراهکی را فراموش نکین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # دیری 1398-11-21 17:27
احمد بادام فیروز تمام
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # موحد 1398-11-22 15:38
رای ما حاج شیخ احمدی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # خروموجی 1398-11-24 01:16
الماسی نماینده ما هم هس هوشیار باشین خانم الماسی نعمتی برای استان بوشهره و قطعا به غیر از ایشان کسی نمیتاونند بر جنوب بوشهر اداره کنه و از احق جمی ها دغاع کنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # صمدی 1398-11-24 01:17
نیروهای بسیجیو انقلابی بار دیگر پای صنودق انخابات می روند و به ندای رهبرمان لبیک میگوبند و به دکتر شیخ موسی احمدی رای میدهند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # سید 1398-11-24 01:17
رقابت بین الماسی و شیخ و جلالیان شدیده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # ناشاس 1398-11-24 01:29
در انتخابات شرکت نمیکنم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # شهرک توحید 1398-11-24 01:24
برامون مهم نیست رای سفید میدم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # کارمند نفت 1398-11-24 01:24
دکتر امین دراهکییییییییی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # سپیده 1398-11-24 01:26
به دوست عزیزم مهین مطری زادهرای میدهم و پیشنهاد میکنم شما ها هم به مهین مطری زاده را بدین گزینه ای اصلاح تر و توانمند تر از ایشون نیس خواهشادر صورت امکان سخنرانی های ایشون را گوش بدین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # دیار مهر 1398-11-24 01:28
رای قاطع ما دوستان گرانمهر به دکتر محمد کارگر و قطعا با 40 هزار رای پیروز انتخاباته
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # یبیسسی 1398-11-24 01:31
اگه دقیق برسی کنیم هیچ کدوم صلاحیت ندارن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # هوادار پارس جم 1398-11-24 01:37
کاندیدایی که در زمان تبلیغات همه محکم از تیم پارس حمایت میکنین حتما قول ها و وعده ها را عملی کنین 10میلیارد در حساب اداره ورزش جوانان استان بوشهره، چرا به تیم تزریق نمیکنن؟ استاندار باید پاسخگو باشه؟ قول داد ولی عمل نکرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب