0000000000000ff196b.jpg

 

 

آینه جم : دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با بهبودی قطعی 249 بیمار در استان بوشهر، 23 نفر دیگر به ویروس کووید 19 در استان بوشهر آلوده شدند.

به گزارش آینه جم ؛ دکتر سعید کشمیری گفت: از آغاز شیوع کرونا در استان بوشهر مجموع افرادی که در استان ما به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند 464 نفر است که از این تعداد 190 زن و 274 نفر نیز مرد می‌باشند.

وی  بابیان اینکه مراکز بیماری یابی بدون وقفه در حال ارائه خدمات هستند اضافه کرد: از 23 مورد مثبت جدید، هفده نفر در بوشهر، دو نفر در جم،دو  نفر در عسلویه، یک نفر در دشتستان و یک نفر نیز در گناوه توسط مراکز بیماریابی شناسایی‌شده‌اند.

کشمیری  ادامه داد: در شهرستان دشتستان یک آقای 31 ساله و در شهرستان گناوه نیز یک آقای 41 ساله و در شهرستان عسلویه دو آقای 38  و 39 باسابقه تماس مورد مثبت به ثبت رسید و همه این افراد در مراقبت خانگی قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت : در شهرستان جم نیز دو آقای 34 و 44 ساله به ثبت رسید که هر دو از بیمارستان ترخیص و در مراقبت خانگی قرار دارند.

دکتر کشمیری اضافه کرد: هفده بیمار جدید شهرستان بوشهر شامل 4 زن و 13  مرد هستند که به‌جز دو آقای 44  و 43 ساله که در بیمارستان بستری هستند، سایر افراد در مراقبت خانگی قرار دارند.

وی  گفت: برای اینکه از ویروس کرونا در امان باشیم و سلامتی ما حفظ شود باید در خانه بمانیم تا سالم بودن ما تضمین شود. در حال حاضر تنها راه علمی و سلاح ما در مبارزه با ویروس کرونا فاصله‌گذاری اجتماعی، نمونه‌گیری، ردیابی و ایزوله افراد کرونا مثبت است.

[کد خبر:AJ32586]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب