163548834811.jpg

آینه جم: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: در ۴ سال گذشته اشتغال پایدار نیروهای بومی در تاسیسات پارس جنوبی از ۲۲ درصد به ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش «آینه جم » به نقل از تسنیم؛ مهدی یوسفی از اشتغال پایدار در زمان تکمیل فازهای پارس جنوبی خبرداد و  تصریح کرد: در زمان بهره‌برداری از فازهای پارس جنوبی سهم جذب نیروهای بومی در اشتغال پایدار با استفاده از سهم 60 درصدی بیشتر می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از افزایش جذب نیروهای بومی در تاسیسات پارس جنوبی خبرداد و گفت: در اجرای سهم جذب 60 درصدی نیروهای بومی، در 4 سال گذشته اشتغال پایدار نیروهای بومی در تاسیسات پارس جنوبی از 22 درصد به 30 درصد افزایش یافته است.

یوسفی با بیان اینکه اکنون 60 هزار نفر در فازهای و تاسیسات مختلف پارس مشغول به کار هستند خاطر نشان کرد: با افتتاح طرح‌های جدید در منطقه پارس جنوبی اشتغال نیروهای بومی افزایش می‌یابد.

وی افزود: فازهای جدید پارس جنوبی، پالایشگاه سیراف، پتروشیمی‌های جدید و صنایع پایین دستی برای افتتاح در دستور کار قرار دارد که با تکمیل و افتتاح  این طرح‌ها نیروهای بومی جذب این صنایع می‌شوند.

[کد خبر:AJ24036]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب