به گزارش آینه جم به نقل از  روابط عمومی فرمانداری عسلویه سید علیرضا سجادی معاون سیاسی فرمانداری عسلویه در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه پیشاپیش فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) تبریک گفت و انتظار را یک فرهنگ دانست که حرکت در مسیر آن موجب تعالی انسان می شود.
 
رییس جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه در ادامه با توجه به فرارسیدن روز جوان، توجه به مسائل و مشکلات  قشر جوان را که درصد بالایی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهد امری ضروری دانست و از همه دستگاه های اجرایی  به ویژه شهرداری ها و دهیاری هاخواست شرایط را برای بستر سازی  حضور جوانان در جامعه و  توانمند سازی آنها فراهم کنند.
 
معاون سیاسی فرمانداری عسلویه در ادامه روز ملی خلیج فارس را یاد آور یک واقعه مهم تاریخی دانست که در آن تعدادی از جوانان عزیز ایران اسلامی  در پی دفاع از تمامیت ارضی کشور جان خود را فدا کردند  که گرامی داشت یاد و خاطره آنها یک وظیفه ملی است.
 
سجادی با گرامی داشت ۹ اردیبهشت سالروز تشکیل شوراها به فرمان امام خمینی(ره) ، توجه به شورا و مشورت را یکی از ارزش های اساسی مورد توجه دین اسلام دانست که در نظام جمهوری اسلامی و هفت اصل قانون اساسی نیز به آن توجه ویژه شده است. وی افزود: انتظار می رود شوراها در تصمیم سازی و تصمیم گیری متناسب با قانون ، زمینه ساز مشارکت مردم در عمران و آبادانی شهر و روستا باشند.
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار با اشاره به روز کارگر گفت کارگران نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارند و در فرهنگ اسلامی و در سیره نبوی به جایگاه کارگر و ارزش کار اهتمام خاصی شده است و روز یازدهم اردیبهشت فرصت مغتنمی است که از کارگران پرتلاش و موفق تقدیر به عمل آید. 
 
رئیس جلسه امروز شورای اداری شهرستان عسلویه ضمن نکوداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، این معلم شهید را نمونه و الگوی بسیار خوبی برای معلمان دانست و عنوان داشت: تجلیل از معلم تجلیل از تمام نیکی ها و خوبی هاست و معلمان همیشه مظهر عشق و ایثار و طلایه داران معرفت بوده اند.
 
سجادی از شهرداری ها ، دهیاری ها ، دستگاههای اجرایی و شرکت ها  خواست که به نحو مطلوب ضمن پاسداست مقام معلم از خدمات گرانسنگ آنها تجلیل و تقدیر به عمل آورند .
 
معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی فرماندار در خصوص شعار سال و استفاده از کالاهای ایرانی، لزوم صرفه جویی جدی در مصرف آب و مدیریت منابع با توجه به بحران آب ، پیگیری مدیران اجرایی برای جذب اعتبارات و نظارت بر پروژه ها، پاسخگویی به مردم، رفع مشکلات و موانع تولید و تلاش دستگاههای اجرایی برای تسهیل گری امور و عمل به وظایف خود در خصوص اشتغال و رفع موانع تولید نکاتی را مفصل مطرح و خواستار اجرای آنها شد. 
 
در این جلسه روسای جدید ادارات معرفی شدند و روسای ادارات آموزش وپرورش، بهداشت و درمان، کمیته امداد و آبفا مطالبی در جلسه شورای اداری مطرح نمودند.
 
‏‎
[کد خبر:AJ24576]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب