آینه جم: شناسایی عاملان تیراندازی و قتل یکی از شهروندان در شهر کاکی از توابع شهرستان دشتی، به صورت ویژه  در دستور  کار کارآگاهان پلیس قرار گرفته است.

به گزارش «اینه جم»؛ سرهنگ جوشن سهرابی اظهار داشت: ساعت ۲۲ شب ۱۳ تیرماه سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید به سمت دو نفر راکب یک موتورسیکلت در شهر کاکی تیراندازی می کنند و متواری می شوند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از این افراد به علت شدت جراحت بعد از ظهر امروز در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ سهرابی بیان داشت: کارشناسان و کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت ویژه در حال تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و قتل هستند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: به اخباری که به صورت غیر رسمی  در خصوص این موضوع در فضای مجازی در حال انتشار است اعتماد نکنند و خبرهای موثق حوادث اجتماعی را در سایت رسمی پلیس استان بوشهر پیگیری کنند.

[کد خبر:AJ28833]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # علی اصغرزارع 1398-04-16 12:12
لطفادستوراتی رامبذول فرماییدتاکلیه آن خیابان رابرسی نمایندچراکه محال است که درآن محله دوربینهایی جلومغازه هانبوده باشندولازم بذکراست درآن ساعات وحتی یک ساعت ازقبل راباجدیت دوربینهارابرسی نماییدوتوسیه می نمایم به شعاع پانصدمترازمحل حادثه ازهمه طرف حتی کوچه هاراهم برسی نماییدان شاالله که خون ناحق ریخته شده پایمال نگردد..ضمنااگرم وفق شدیدمارامطلع نمایید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب