به گزارش آینه جم؛  در راستای ارتقاء سطح آگاهی هم استانی های عزیز نسبت به رویدادهایی که کمتر خبری می شود، شنبه هر هفته در قالب بسته خبری، آخرین رویدادهای دسته اول سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و علمی را تقدیم حضورتان می کنیم.

مدیرکل کار  بوشهر به استان مرکزی می رود، جانشین غیربومی است

شنیده شده که به زودی مهندس پناه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از استان می رود تا همین سمت را در استان مرکزی بدست گیرد. گفته می شود یک فرد غیربومی به زودی به عنوان  جایگزین وی معرفی می گردد.

جوابیه شهرداری بندر بوشهر : فقط رفع سد معبر کردیم

در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی پیرامون اقدام قانونی شهرداری بندر بوشهر مبنی بر رفع سد معبر( که توسط عوامل هیئت قایقرانی در دهکده گردشگری ایجاد و اشغال شده است) شهرداری بندر بوشهر با ارسال یادداشتی مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی و مقامات رسمی به شرح ذیل اعلام کرد.

همانگونه که شهروندان محترم استحضار دارند مجموعه کامل دهکده گردشگری با رعایت فرآیند قانونی از پایان سال ۱۳۹۷ در اختیار شهرداری بوشهر قرار گرفته و شهرداری بوشهر بعنوان متولی و مجری این مجموعه با انجام هزینه های بسیار در حال ارائه خدمات اولیه و تکمیل در این محدوده به شهروندان می باشد لیکن علیرغم مراتب مذکور از سوی اشخاص حقیقی یا حقوقی در این راستا بدون مجوز قانونی مشکلاتی ایجاد می گردد که دستگاه اجرایی شهرداری به ناچار مجبور می گردد تا با رعایت الزامات قانونی اقدامات لازم را به منظور رفع این مشکلات و معضلات بوجود آمده معمول و مجری دارد بنابراین اقدام شهرداری در خصوص رفع سد معبر و برداشتن مانع ایجاد شده از سوی هیئت قایقرانی از جمله موارد مذکور بوده که شهرداری بوشهر اقدام لازم رادر این خصوص معمول داشته است .

فلذا آنچه هیئت مذکور یا سایر اشخاص از سوی هیئت یاد شده در فضاهای مجازی یا سایر رسانه ها عنوان و اعلام داشته اند کاملا خلاف واقع و متفاوت با الزامات قانونی حاکم بر روند اجرایی موضوع بوده است و شهرداری بعنوان دستگاه مجری و متولی،( به کمک مراجع حقوقی و شما مردم فهیم) فضاهای شهری از دست اندازی اشخاص حقیقی و حقوقی تحت هر عنوانی جلوگیری مینماید و در صورتیکه هر فرد و دستگاهی تصمیم به ارایه فعالیتی داشته باشد میتواند درخواست خود به شهرداری ارایه نماید که پس از بررسی اقدام لازم به عمل خواهد امد لذا اگر بنا براین باشد هر کس به صورت خود سرانه بخشی از این ساحل تصرف نماید حق شهروندان ضایع و چیزی از این کرانه زیبا باقی نخواهد ماند.

از جریان انحرافی چه خبر؟


اخیرا جلسه ای با نام نشست نهضت به سوی بهار(یاران احمدی نژاد) و با دعوت از دونفر از نزدیکان حلقه انحرافی در بوشهر تشکیل شد در این نشست خانگی تعداد بسیار معدودی دعوت شده بودند . سخنرانان دعوت شده از تهران در سخنانشان به حمایت از بقایی و مشایی پرداخته است. گفتنی است در ادامه نشست تعدادی از حاضرین در خصوص رفتارهای متناقض سرحلقه انحرافی سئوالاتی مطرح کردند که سخنرانان نتوانستند جواب های قانع کننده ای به انها بدهد.

صهیونیست ها دست به دامان فرانسه شدند

ظاهرا بعد از حماقت صهیونیست ها علیه حزب الله ، آنها دست به دامان فرانسوی ها شده اند تا از شدت انتقام حزب الله بکاهند . فرانسوی ها تماس های زیادی با دوستان خود در لبنان برقرار کردند و خواهش کردند که حزب الله پاسخ محدودی بدهد. امریکایی ها نیز همین کار را انجام دادند. آنها در مقابل از صهیونیست ها نیز خواستند در صورت حمله حزب الله، پاسخی ندهند.
 
داستان گم شدن صدرالساداتی چه بود؟

ظاهرا پس از لغو شدن سخنرانی دو نفر از سخنرانان فرقه انحرافی غفاری در رودان بندرعباس به نام های شهادتی و افشاری توسط نهادهای امنیتی ، این فرقه انحرافی خبر گم شدن صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان را منتشر کردند . این در حالی است که صدرالساداتی در منزل غفار عباسی معروف به آیت الله غفاری در قم حضور داشته است . البته بعد از لو رفتن محل اختفای ایشان ، بنظر می رسد برنامه جدیدی در پیش بگیرند.

دست و دلبازی کاندیداهای متمول در محرم

برخی نامزدهای متمول انتخابات مجلس در استان بوشهر، در ایام ماه محرم کمک‌هایی را به برخی هیأت‌های مذهبی داشته‌اند و خواسته‌اند که فضا برای ظهور و بروز آنها فراهم شود و هرشب در این هیاتها حاضر می‌شوند که این موضوع و سوء استفاده از محرم باعث نارضایتی فعالان مذهبی شده است.

حمایت استاندار سابق از نماینده فعلی

برخي حاميان نماينده فعلي دشتستان از حمايت استاندار سابق بوشهر از وي در انتخابات آينده مجلس خبر مي دهند. در انتخابات مجلس دهم نيز سعادت مورد حمايت حاميان دولت بود. گفتنی است که سعادت تا سه ماه پیش تصمیم به عدم ورود به انتخابات را داشته است اما اخیرا تصمیمش عوض شده و قصد حضور مجدد در انتخابات را دارد .

نفت آدریان دریا (گریس۱)در سوریه تخلیه شد

نفت کشتی ایرانی که در تنگه جبل الطارق توسط نیروی دریایی انگلیس متوقف و سپس با حکم دادگاه جبل الطارق رفع توقیف شد با موفقیت و علی رغم شانتاژهای خبری رسانه های غربی در چند روز اخیر و حتی باج دهی آمریکا به ناخدای هندی این کشتی ، نفت این کشتی به سوریه فروخته شد .

عبدالهی هم در بوشهر کاندیدا می شود

خلیل عبدالهی که در سال ۹۱ به عنوان فرماندار نمونه انتخاب شده بود و اهل شهر گناوه است با تفکر جریان اصولگرایی خود را برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس آینده آماده می کند.

انتقال دهدشتی قطعی شد

انتقال عادل دهدشتی به سازمان تامین اجتماعی کشور قطعی شده است و بعد از طی شدن روال اداری ، ایشان بصورت دائم از وزارت کشور به وزارت کار منتقل خواهد شد تا به عنوان دست راست سالاری در سازمان تامین اجتماعی مشغول به فعالیت شود . گفته می شود انتقال وی طی 10 روز اینده نهایی می شود.

اختصاصی سوک؛ تصمیم ترامپ برای ورود به اتاق ظریف در فرانسه

بر خلاف برخی شایعات که گفته میشود، مهمان ویژه گروه هفت، دکتر روحانی بوده اما با سفر وی مخالفت شده اما این خبر صحت ندارد. مکرون شخصا دکتر ظریف را به فرانسه دعوت می کند. شرط وزیر خارجه برای سفر نیز این بوده که در این سفر و دیدار هیچ مسئول آمریکایی حضور نداشته باشد. در زمان حضور دکتر ظریف در پاریس، ترامپ خودش تصمیم می گیرد به اتاق دکتر ظریف برود، اما مکرون با یادآوری شرط ظریف، مانع این دیدار میشود. در کل سفر وزیر خارجه به پاریس و در حین برگزاری نشست گروه هفت که بعد از تحریم وی صورت می گیرد و نیز تصمیم ترامپ به ملاقات با دکتر ظریف، نشانه شکست سیاست آمریکا و ترامپ محسوب می شود.

پهپاد زدیم ؛ دبی قویتر از ابوظبی شد !!!

بعد از انهدام پهباد آمریکایی ، جناح دوبی در امارات قدرتمندتر شده اند و توانسته اند نظر خود را بر جناح ابوظبی غالب کنند. سفرهای متعدد اماراتی ها در طی این مدت به طور مستمر ادامه دارد. در روزهای آینده نیز بنا به اخبار رسانه های عربی، هیات امنیتی اماراتی که در سطح بالایی هم هستند، به تهران سفر می کنند. تحلیل اماراتی ها آن است که پیوند با امریکا و ائتلاف با آمریکا علیه ایران، برای امارات مخاطره آمیز است. آنها می گویند آمریکا بعد از ماجرای پهباد، نتوانسته اند از خودشان در برابر ایران دفاع کنند، چگونه می توانند از ما دفاع نمایند. پیشنهادات مالی، صرافی و اقتصادی امارات برای راضی نگه داشتن ایران و کسب اعتماد ایران در رسانه ها منتشر شده است. تقویت همکاری های اقتصادی ایران با همسایگانش، چشم انداز مناسبی را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور ترسیم کرده است.

 سوک

[کد خبر:AJ29365]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب