آینه جم : خبرنگاران «این رسانه » در جریان پیگیری های خبری خود به زمزمه هایی برمی خورند که میهمان کردن خوانندگان به این شنیده ها خالی از لطف نیست:

  • با وجود برخی مخالفت ها در هیات مدیره شاهین شهرداری بوشهر که منجر به عدم برگزاری جلسات شده، مدیرعامل این باشگاه بر جذب میشو کریستیچوویچ مربی کروات برای نیمکت تیم بوشهری اصرار دارد. براین اساس مسیگر گفته: توافق نهایی با سرمربی جدید تیم حاصل شده و از سه شنبه تمرینات تیم زیرنظر کریستیچوویچ آغاز خواهد شد
  • شنیده می شود مجموعه پارس 2 و 3 که مربوط به سایت کنگان و پارس شمالی در تنگستان است در عسلویه ادغام خواهد شد. برخی معتقدند در صورت اجرای این موضوع، مسئولیت های اجتماعی که این دو مجموعه برعهده داشته تحت الشعاع قرار می گیرد.
  • افکار عمومی از اقدام وزارت ارتباطات درخصوص شفاف سازی درباره مبالغ کسر شده از مشترکانم تلفن همراه توسط شرکت های ارزش افزوده استقبال و بسیاری از شهروندان نسبت به ارسال کد #6*800* اقدام کرده اند. شنیده می شود در پیامک های دریافتی مربوط به شماره های استان بوشهر، کسر 6 میلیون تومان هم ثبت شده است. به گفته جهرمی وزیر ارتباطات، سلطان قربانیان این شرکت ها فردی از کرمانشاه با مبلغ 12.5 میلیون تومان به مدت سه سال است. وزیر ارتباطات قول پیگیری تخلف شرکت های ارزش افزوده از طریق قوه قضاییه را داده است.
  • برخی از فراخوان های تست بازیگری به ترفندی برای اخاذی و کلاهبرداری مبدل شده است. شنیده می شود شماری از علاقمندان دنیای بازیگری به فراخوان هایی که در شبکه های اجتماعی برای تست های بازیگری منتشر شده و از بازیگران غیرواقعی به عنوان عوامل فیلم یاد می شود، به عنوان حربه ای برای دریافت مبلغی جهت ثبت نام یاد می کنند که بعد از حضور در جلسه تست، از نتیجه کار برای بسیاری از شرکت کنندگان خبری نمی شود. حتی در سطح کشور سودجويان و کلاهبرداران از طعمه‌هاي خود برای انتشار تصاوير خصوصي بهره می برند که انتظار می رود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره چنین فراخوان هایی نظارت جدی داشته باشد.
  • از شما چه پنهان تصویر فتوشاپی یکی از مدیران کل استان بوشهر در راهپیمایی 13 آبان نقل محافل کارمندی و بیرون از این اداره شد، موضوعی که باعث گردید روابط عمومی این مجموعه به فاصله یک روز، این تصویر را از سایت اداره حذف نماید! ظاهرا آقای مدیر با وجود حضور در استان، امکان حضور در این راهپیمایی را نداشته و نهایتا اقدام به فتوشاپ شده، اما وقتی زمزمه ها درباره این اقدام زیاد شد، در سایت اداره حذف شد.
  • استاندار بوشهر طی حکمی، شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه را به عنوان مشاور خود در امور اهل سنت استان منصوب کرد.
  • خبر دیگر از جنوب استان اینکه، مدیرعامل سازمان بنادر از کلنگ زنی اسکله بندر کنگان با اعتبار 170 میلیاردتومان در دهه فجر خبر داده است.  این پروژه از مصوبات سفر ریاست جمهوری به جنوب استان در روزهای پایانی سال گذشته می باشد.
  • سردار رزمجو فرمانده سپاه استان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا و سرداران استان در دیماه سالجاری تصریح کرد: از سخنرانی داوطلبان انتخابات مجلس یا اقداماتی که شائبه فعالیت تبلیغاتی برای کاندیداها در یادواره های شهدا باشد، جلوگیری می شود.
  • انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس با اشاره به سانسور بخش های زیادی از سخنان دبیر آن در برنامه ضبط شده مناظره از طریق سیمای استانی بوشهر، طی بیانیه ای اعلام کرد: عوامل این برنامه در اقدامی مضحک و در عین حال مایه تحقیر مردم و جامعه دانشگاهی استان با حذف عمده‌ای از نظرات و موارد مطرح شده، تصویری ناقص و پراکنده از مواضع این تشکل نشان دادند. انجمن اسلامی دانشجویان از مردم استان و همچنین تمامی دانشجویان آزادی‌خواه برای به رسمیت شناختن این رسانه فرمایشی عذرخواهی می‌نماید.
  • با خبر شدیم مراسم بتن ریزی راکتور دوم نیروگاه اتمی بوشهر در هفته جاری با حضور مسئولان سازمان انرژی اتمی و مقامات روسی آغاز می شود. افکار عمومی انتظار دارند متناسب با توسعه پروژه های هسته ای در بوشهر، نیروگاه اتمی به مسئولیت های اجتماعی خود پایبند باشد.
  • رییس پلیس اماکن بوشهر با بیان اینکه خانه مسافرهای بدون مجوز باعث برخی آسیب های اجتماعی شده اند، گفته: طی یکسال گذشته بیش از هزار شماره تلفنی که برای این مراکز تبلیغ شده را با همکاری مخابرات مسدود کردیم و این روند باعث شده تا بسیاری از آنها پیگیر کسب مجوز قانونی باشند.
  • در ماه اخیر اعضای کانال‌های تلگرامی استانی و کشوری ریزش شدیدی پیدا کرده و دلایل آن نامعلوم است.در سال گذشته و قبل از بلاک‌شدن هاتگرام به عنوان نسخه ایرانی تلگرام، حذف ناخواسته اعضایی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کردند در کانال‌ها اتفاق افتاده بود ولی این بار معلوم نیست اتفاق کنونی مربوط به اشکال در اپلیکیشن دیگری باشد یا دلیل دیگری دارد.
  • 6 کشته تصادف دیروز پژو پارس و وانت مزدا در عسلویه به‌اندازه کشته‌شدگان زلزله آذربایجان شرقی بود. وجود سیلندر گاز در صندوق عقب پژو باعث شده که برخورد مزدا با سواری بر شدت انفجار و آتش سوزی اضافه کند.
  • امام جمعه دلوار در خطبه های دیروز خود از آنچه بی حجابی و فساد در برخی بومگردی های این بخش نامیده، انتقاد کرده و گفته: گورستان لنج‌ها در دلوار به جای اینکه به جاذبه‌های گردشگری تبدیل شود متاسفانه به محلی برای هنجارشکنی و اقدامات ضد اخلاقی شرم آور تبدیل شده که از مسئولان شهرستان و بخش با جدیت می خواهم برای این وضعیت چاره درستی بیاندیشند.
  • جاده سلامت در بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس استان گلستان به عنوان "لیان" نامگذاری شد که نام قدیمی بندر بوشهر است. مسوولان بیمارستان این اقدام را به دلیل الگوبرداری از بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و همکاری بوشهری‌ها در این خصوص انجام داده اند.
  • این هم اقدام جالب راهداری استان در بزرگراه بوشهر-کنگان که با طرح سوال و چند کیلومتر جلوتر جواب آن، برای جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان تلاش شده است.
  • بوشهر در 15 استان های پیشگام شروع طرح مسکن ملی جایی ندارد. براساس این طرح دولت قرار است 400 هزار واحد مسکونی را برای اقشار متوسط تا سال 1400 تحویل دهد. از جمله شروط پذیرش در این طرح، عدم استفاده از تسهیلات دولتی برای خرید یا ساخت خانه و نداشتن مسکن است./ خلیج فارس
[کد خبر:AJ30029]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب