افتتاح و کلنگ زنی ۹۱ میلیارد تومان پروژه در شهرستان جم آغاز شد

آینه جم- استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۹۹ پروژه عمرانی با ۹۱۰ میلیارد ریال در شهرستان جم در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگارآینه جم، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در جمع مردم شهرستان جم با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: طرح‌های مهمی در ایام دهه فجر در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح‌شده است.

وی تصریح کرد: در این ایام ۵۷ پروژه اقتصادی بااعتبار ۸۰۴ میلیارد ریال و ۶۱۴ پروژه عمرانی با ۷ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح‌شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در دهه فجر با ۹۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان جم افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد گفت: در دهه فجر ۹۹ پروژه عمرانی با ۹۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان جم افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

گراوند افزود: از این تعداد ۸۳ پروژه با ۵۱ میلیارد تومان افتتاح و ۱۶ پروژه با ۴۰ میلیارد تومان عملیات آن در شهرستان جم اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ۸۵ درصد اعتبارات افتتاح و ۱۵ درصد دیگر مربوط به آغاز عملیات اجرایی است بیان کرد: در مجموع در شهرستان دیر شاهد افتتاح ۸۸ پروژه با ۸۱ میلیارد تومان پروژه و آغاز ساخت ۹ پروژه با ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هستیم.

گراوند با اشاره به طرح‌های گازرسانی خاطرنشان کرد: ۳ پروژه گازرسانی با ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان جم افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر طرح‌های عمرانی، تولیدی و اقتصادی اجرا و افتتاح می‌شود خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها در همه بخش‌ها افزایش‌یافته در دهه مبارک فجر ۹۶۰ میلیارد ریال پروژه در دیر مورد بهره‌برداری قرارگرفته و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

[کد خبر:AJ31444]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب