آینه جم: مدیرکل بهزیستی بوشهر گفت: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان فعالیت مهد‌های کودک با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش اینه جم؛ علیرضا حاجیونی بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مهد‌های کودک امکان بازگشایی دارند که بر این اساس فعالیت این مراکز از هفته آینده آغاز می‌شود.

او با اشاره به تعطیلی مهد‌های کودک همزمان با آغاز شیوع کرونا ادامه داد: برای مصون ماندن کودکان از بیماری کرونا در مهد‌های کودک، این مکان‌ها از اسفند تاکنون تعطیل هستند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به وجود ۲۲۵ مهد کودک در استان، افزود: مهد‌های کودک که می‌خواهند فعالیتشان را از سربگیرند باید ضمن ضدعفونی کامل تجهیزات، اسباب‌بازی‌ها و محیط، امکانات لازم را برای رعایت نکات بهداشتی در اختیار کارکنان قرار دهند.

حاجیونی با بیان اینکه اجباری برای استفاده کودکان از مهدکودک‌ها نیست، گفت: به صورت مستمر مهد‌های کودک از نظر رعایت اصول بهداشتی نظارت و بازرسی می‌شوند.

او با بیان اینکه با بازگشایی مهدهای کودک‌ها مشکلات خانم‌های شاغل برطرف می‌شود، بیان کرد: تعطیلی مهد‌های کودک پس از شیوع ویروس کرونا برای مادران شاغل مشکلاتی ایجاد کرد و سبب سرگردانی این مادران و کودکان‌شان شده بود.

[کد خبر:AJ33882]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب