آینه جم:معاون فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه مسئولان خود را موظف به پاسخگوئی بدانند، گفت: اصحاب رسانه دستاوردهای دولت را منعکس کنند.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم، عبدالحسن رفیعی پور ظهر پنجشنبه در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان جم، خبرنگاران را نماینده افکار عمومی دانست و اظهار داشت: ارزش اقتصادی اطلاعات و خبرها به آنلاین بودن آنها است که نباید اهمیت آن نادیده گرفته شود.

وی با تأکید بر رقابت سازنده در بین رسانه‌ها، اضافه کرد: حذف رقیب در این عرصه پاسخ نمی‌دهد و باید رقابت سازنده به جای جدال رسانه‌ای در پیش گرفته شود.

معاون فرماندار شهرستان جم خبرنگاران را قلب تپنده جامعه دانست و خاطرنشان ساخت: این قلب تپنده محرک جامعه به سمت پیشرفت است.

رفیعی پور با بیان اینکه باب انتقاد و تذکر دوستانه باز است و در این زمینه هیچ‌کس نمی‌تواند مانع از کار و حرکت درست افراد جامعه باشد، افزود: نباید این امر زمینه برخی انحراف‌ها و یا حرکت‌های ضد انسجام ملی را فراهم بیاورد چرا که هدف از نقد و انتقاد سازنده اصلاح امور است.

اصحاب رسانه دستاوردهای دولت را منعکس کنند

معاون فرماندار جم در ادامه بیان داشت: دولت تدبیر و امید خود را در مقابل اصحاب رسانه پاسخگو می‌داند و به تعهد خود پایبند است.

وی خبرنگاران را حلقه اتصال  مردم و مسئولین عنوان کرد و افزود: اصحاب رسانه دستاورد ها و عملکرد دولت تدبیر و امید را انعکاس دهند.

معاون فرماندار جم تصریح کرد: اصحاب رسانه با شناسایی نقاط ضعف و ظرفیت های بالقوه و بالفعل شهرستان مدیران را یاری دهند.

وی از خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبار یاد کرد که بی‌قرار در مدار رویدادها و حوادث تلاش کرده تا جان‌های تشنه دانستن سیراب شده و شناخت و آگاهی مخاطبان افزوده شود.

رفیعی پور در پایان اظهار داشت: رسانه ها زمینه وحدت و همدلی مهیا کنند و کامنت های اختلاف برانگیز را تایید نکنند.

[کد خبر:AJ3475]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب