فرماندار شهرستان جم از افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه به اعتبار157 میلیارد ریال در شهرستان جم خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم: عبدالله نادری یکشنبه‌شب در جمع مسئولان شهرستان جم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: برنامه‌ها بسیار مهمی به مناسبت هفته دولت در شهرستان جم برگزار خواهد شد و چندین طرح‌ها ‌و پروژه نیز در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی بیان داشت: در بررسی عملکردها، دولت تدبیر و امید بر اساس آمار و شاخص‌ها، در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی موفقیت‌های ارزشمندی داشته است و خوشبختانه دولت در این مدت کوتاه در ایجاد آرامش و ثبات در فضای جامعه بسیار موفق بوده است و این عملکرد مثبت باید به اطلاع مردم رسانده شود.

نادری تصریح کرد: امسال به مناسبت هفته دولت  تعداد 45 طرح و پروژه به مبلغ 157 میلیارد و 360میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

کلنگ‌زنی 19 طرح با اعتباری بالغ بر 71 میلیارد ریال

فرماندار شهرستان جم اضافه کرد: از این تعداد 26 طرح و پروژه قابل افتتاح در حوزه‌های مختلف با اعتبار 85 میلیارد و 650 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی افزود: تعداد 19 طرح نیز با اعتباری بالغ بر 71 میلیارد و 710 میلیون ریال در شهرستان جم کلنگ زنی می شوند.

نادری  تصریح کرد: در نخستین روز از هفته دولت به نام آرامش و امید، ارزش های اسلامی و هویت ملی فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان ضمن حضور در آرامگاه شهید گمنام با آرمانهای شهداء و امام شهداء تجدید میثاق کردند.

نماینده عالی دولت تدبیر وامید در شهرستان جم اضافه کرد: امروز، برپایی نمایشگاه کارآفرینی ویژه بانوان، همایش موانع و راهکارهای توسعه فرهنگی شهرستان، رونمایی از تقویم یکساله فرهنگی شهرستان، همایش اقتصاد و بهداشت خانواده، نشست فرماندار با شوراهای اسلامی شهرستان و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی را داشتیم.

دیوار حفاظتی شهر جم ساخته می‌شود

رئیس شورای اداری شهرستان جم  افزود: در دومین روز از هفته دولت به نام آرامش و امید، اقتصاد و کارآفرینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار پروژه‌های عمران شهری شهرداری جم از جمله افتتاح بلوار انقلاب ( ورودی شهر جم )، بلوار شهید چمران، خیابان بوستان و خیابان شیخ علی انصاری انجام خواهد شد.

نادری تصریح کرد: در همین روز کلنگ زنی دیوار حفاظتی شهر جم، ادامه بلوار ولیعصر، بهره برداری از پروژه‌های توسعه برق، افتتاح کارگاه بسته بندی عسل و افتتاح گلخانه صیفی و سبزیجات نیز انجام خواهد شد.

وی تجلیل از کارمندان نمونه ، معرفی ادارات و مدیران برتر و اهدای جوایز و لوح تقدیر توسط ادارات مربوطه در تالار شهید خاتمی، پیاده روی کارکنان دولت، آغاز نمایشگاه تابستانه، نشست و تکریم کارکنان بازنشسته دولت را از برنامه‌های سومین روز از هفته دولت تحت عنوان روز کارمند به نام آرامش و امید، فرهنگ، تربیت و آموزش ذکر کرد.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: در چهارمین روز از هفته دولت امسال که به نام آرامش و امید، بهداشت و سلامت محیط زیست نام گرفته است، داروخانه شبانه روزی شهر جم افتتاح و پایگاه اورژانس جاده ای گندم زار و خانه بهداشت دره بان کلنگ زنی خواهد شد.

بهره برداری از کانال آبرسانی روستای حرمی اناری

نادری افزود: از دیگر برنامه‌های این روز افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بخش ریز، افتتاح بلوار امام خمینی (ره) و میدان معلم و کلنگ‌زنی پارک محله ای در شهر ریز است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان جم  تصریح کرد ساختمان آتش نشانی و خیابان فردوسی شهر انارستان افتتاح و بلوار امام حسین (ع) شهر انارستان کلنگ زنی و در همین روز اداره گازرسانی شهر انارستان نیز افتتاح می‌شود و همچنین بهره برداری از کانال آبرسانی روستای حرمی اناری، دیدار با خانواده معظم شهداء و نشست مردم و مسئولین در یکی از روستاهای بخش ریز انجام خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در پنجمین روز از هفته دولت که به نام آرامش و امید، عمران و رفاه عمومی نام گرفته است، دیدار با خانواده مددجویان کمیته امداد، خانواده معظم شهداء و حضور فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان در گلزار شهدا و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا از برنامه‌هایی که در این روز توسط اداره بنیاد شهید شهرستان تدارک دیده شده است.

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمران روستایی در روستاهای بهارستان

فرماندار جم افزود: کوهپیمایی کوهنوردان، برگزاری مسابقات کشتی، حضور مسئولان در نمازجمعه و تشریح خدمات و فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و نشست مردم و مسئولین در مصلی نماز جمعه از برنامه های ششمین روز هفته دولت به نام آرامش و امید، حقوق و فرهنگ شهروندی در شهرستان است.

نادری به برنامه‌های هفتمین روز از هفته دولت به نام آرامش و امید، امنیت اجتماعی و توسعه پایدار اشاره کرد و گفت: در این روز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمران روستایی در روستاهای بهارستان، علی آباد، قائدی، بابامبارکی و آبگرمک و افتتاح گلخانه تولید نشاء و نشست مردم و مسئولین در یکی از روستاهای بخش مرکزی انجام خواهد شد.

[کد خبر:AJ3476]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب