01430582.jpg

 

آینه جم:  ذوب آهن  و پارس جنوبی با کسب تساوی برابر یکدیگر، اولین امتیاز خود در لیگ نوزدهم را به دست آوردند.
 
به گزارش " آینه جم " تیم ذوب‌آهن اصفهان در دومین هفته از مسابقات لیگ نوزدهم برابر پارس جنوبی جم  قرار گرفت و در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل زمین مسابقه را ترک کرد.
 
 شاگردان منصوریان و کمالوند با این تساوی اولین امتیاز خود در مسابقات را به دست آوردند تا کماکان در انتظار پیروزی باشند.
 
حاشیه ها:
*کریستانتوس و رضا خالقی فر دو مهاجم ذوب آهن و پارس جنوبی همزمان به علت مصدومیت زمین مسابقه را ترک کردند.
 
شرح نیمه اول:
45 دقیقه اول این دیدار به صورت فیزیکی و با درگیری بسیار زیاد در میان زمین پیگیری شد. پارس در ابتدای بازی می‌توانست توسط باصفا به گل اول برسد که شوت او در اختیار بهزادی قرار گرفت. در ادامه بازی را در دست گرفت و موقعیت‌هایی بر روی دروازه پدید آورد که همگی بر روی شوت از راه دور بود. حدادی فر ابتدا با پای چپ ضربه خطرناکی را روانه دروازه کرد که دخسوس آن را به کرنر فرستاد و در ادامه باز هم کاپیتان ذوب از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که این توپ پس از برخورد به دفاع راهی کرنر شد. نکته جالب توجه این است که کریستانتوس و رضا خالقی فر هر دو در اواخر نیمه اول به علت مصدویت از ترکیب تیمشان خارج شدند.
 
شرح نیمه دوم:
دو تیم با کنار گذاشتن احتیاط برای برد وارد میدان شدند. پارس که میزبان مسابقه بود به هر دری برای کسب سه امتیاز زد و در اواسط نیمه نیز توسط احسان تاییدی به گل رسیدند که داور مسابقه آن را خطا گرفت. در ادامه ذوب‌آهن که برای استفاده از ضد حملات برنامه ویژه ای داشت از سمت چپ زمین به گل رسید که باز هم داور آن را آفساید اعلام کرد و اینگونه بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
اتفاق ویژه:
باز هم علیرضا منصوریان در جم نتوانست بردی را به دست بیاورد تا برای سومین مرتبه متوالی بدون برد این شهر را ترک کند.
 
بهترین بازیکن:
مگنو باتیستا- این بازی درگیرانه که بیشتر در میانه میدان در جریان بود توسط مگنو باتیستا به خوبی اداره شد و این بازیکن با کنترل یاران تکنیکی ذوب‌آهن توانست بیشتر موقعیت‌های آن ها را خنثی کند. به طوریکه تیم مهمان بیشتر به استفاده از شوت روی آورد و در این راه هم نا موفق بود.
 
 

2541695.jpg

 
 
 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه حق منصوریان است که روی صندلی تیم ملی بنشیند، گفت: می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم.

 

 فراز کمالوند شامگاه جمعه  در نشست خبری مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: از مردم خونگرم و مهمان‌نواز جم تشکر می‌کنم که در این چند روز مهربانی را در حق ما تمام کردند و امیدواریم با ساختن یک تیم خوب تماشاگران را راضی نگه داریم.

 

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ تیمی از ۱۸ بازیکن در فصل بعد ۱۶ بازیکن را از دست بدهد، خاطرنشان کرد: ۹۵ درصد از بازیکنان بزرگسالان تیم در سال گذشته را از دست دادیم و با استفاده از بازیکنان لیگ یکی و چند بازیکن باتجربه پا به لیگ برتر گذاشتیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه ارزان‌ترین تیم مسابقات لیگ برتر هستیم، افزود: در دو هفته ابتدایی قرعه سختی به ما خورده است ولی بازیکنان نشان دادند که از هیچ تیمی کمتر نیستند و در هر دو بازی مستحق پیروزی بودیم.

 

وی بیان کرد: در ۲۵ دقیقه آخر سراپا حمله بودیم. امروز سه مهاجم خود را نداشتیم و عملا بدون مهاجم بودیم. با اضافه شدن بازیکنان تیم جان تازه‌ای می‌گیرد و از هفته‌های چهارم و پنجم تیم بهتر می‌شود. در ضربات آخر باید بهتر استفاده کنیم و چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم.

 

کمالوند با بیان اینکه نمی توانیم در مورد داوری صحبت کنیم، تصریح کرد: فردا باشگاه به صورت رسمی و از مجاری قانونی نسبت به داوری اقدام خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنانی که از لیگ یک به تیم ما آمده‌اند، خیلی خوب بوده‌اند و کارهای خوبی کردند. مهدی ترکمان، شفیعی و . . . خیلی خوب کار کردند. تیم پارس جنوبی تیمی نیست که به سادگی به تیمی ببازد.

 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد: در شهر جم همه سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم تیمی را درست کنیم که مردم راضی باشند. افتخار می‌کنم که مربی تیمی هستم که این هواداران خونگرم و دوست‌داشتنی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: تیم ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است ولی امروز مستحق پیروزی بودیم. آینده تیم را خیلی خوب می‌بینم و در بازی‌های آینده خیلی بهتر خواهند شد. در هر دو بازی اول خود پا به پای این دو تیم بازی کردیم و برتر بودیم.

 

کمالوند با تقدیر از مدیریت منطقه ویژه پارس اضافه کرد: مدیریت مجموعه باشگاه از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات تیم استفاده کرده است و در هفته ‌آینده شاهد تزریق بخشی از قرارداد بازیکنان خواهیم بود.

 

وی بیان کرد: امروز خیلی خوشحالم که تماشاگران از عملکرد ما راضی بودند و از نحوه بازی تیم ما راضی بودند. در نیمه دوم ذوب‌آهن با ۱۱ نفر دفاع می‌کرد و بیانگر این است که خوب بازی کردیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: امروز مثل جنگ‌جویی بودیم که شمشیر نداشت. محمد ابراهیمی مهره تاثیرگذار ما است که از نظر انگشت پا مشکل داشت و از بازی بعد در خدمت تیم است.

 

وی گفت: هافبک ما یک کارت زرد گرفت و دست و پا بسته بازی کرد که این موضوع کار را برای ما سخت کرد. نیمه دوم در ۲۵ دقیقه آخر کاملا به بازی مسلط بودیم و اگر بازی چند دقیقه دیگر ادامه داشت می‌توانستیم گل پیروزی را هم بزنیم.

 

کمالوند با بیان اینکه منصوریان آینده درخشانی در فوتبال ایران دارد و باید سرمربی تیم ملی شود، گفت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و نتایج خوبی گرفته است.

 

وی با بیان اینکه جو ورزشگاه بسیار عالی بود و لذت بردیم، اظهار داشت: تیم ما مشکل هماهنگی دارد و در هفته‌های بعد خیلی بیشتر خواهد شد. از بازیکنان بومی در آینده بیشتر استفاده خواهیم کرد.

 

[کد خبر:AJ29299]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب