000000000000000000000000000ageHandler.jpeg

 

آینه جم-غرفه‌ی پتروشیمی جم در روز سوم نمایشگاه پلاست‌پل لهستان میزبان مشتریان بزرگ محصولات ایرانی از بازارهای مختلف کشورهای آلمان، قزاقستان، امارات، ترکیه، مالزی و... بود.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ از جمله مذاکرات انجام شده در روز سوم نمایشگاه پلاست‌پل، برگزاری جلسات فشرده با مشتریان بزرگی از لهستان بود که در حال حاضر جزو بزرگ‌ترین توزیع‌کنندگان منطقه می باشد و در پایان مذاکرات تقاضای ۶۰ هزار تن خرید سالانه از محصولات مختلف پلیمری پتروشیمی جم را داشتند.
همچنین نمایندگان  دیگری از تولیدکنندگان و فروشندگان بزرگ محصولات ایرانی در کشور آلمان نیز با مراجعه به غرفه جم و مذاکره با  کارشناسان جم در خصوص نحوه فروش، قیمت‌گذاری، انبارها، حمل و نقل محصولات و هزینه‌های ارسال از عسلویه تا اروپای مرکزی مذاکراتی صورت گرفت.
گفتنی است مشتریان دیگری از بازارهای مختلف از جمله ترکیه، قزاقستان، مالزی، امارات و... پای میز مذاکره نشسته و اطلاعات تولید و سفارش محصولات موردنظر خود را دریافت کردند.
تریدرها و مشتریانی از لهستان نیز مشتاق و متقاضی خرید محصولات جم از جمله BL3 و EX5 و دیگر گریدهای موردنظر بودند که مذاکرات لازم در این باره صورت گرفت. جلسات کارشناسان فروش و بازرگانی در زمینه‌های مربوط به فروش گریدهای مختص بسته‌بندی مواد غذایی نیز با خریداران این گریدها برگزار شد. 
شایان ذكر است نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک لهستان از ۲۱ تا ۲۴ می، برابر با ۰۱ تا ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاهی تارگی کیلسه در حال برگزاری است و پتروشیمی جم نیز در کنار سایر شرکت‌های بزرگ دنیا حضور فعال و چشمگیری دارد.
[کد خبر:AJ45882]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب