آینه جم:مدرسه 6 کلاسه در روستای جنوب جم نیز با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان جم به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم:  استاندار بوشهر در آئین افتتاح این طرح‌ها با تبریک به مناسبت عید غدیر، اظهار داشت: موفقیت و سربلندی نظام اسلامی مدیون حرکت در مسیر انبیاء و اوصیاء الهی و حرکت در مسیر ولایت است و امیدواریم غدیر همواره منشأ تحول در همه ابعاد زندگی ما باشد و شاهد تداوم این روند باشیم.




 

فریدون حسنوند بر لزوم تلاش همه مسئولان برای توسعه و عمران استان بوشهر تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: در نقاط مختلف کشور و استان بوشهر اجرای طرح‌های بسیار خوبی هستیم و چهره محرومیت از نقاط زدوده شده است و هنوز کارهای زیادی نیز پیش رو داریم که نیازمند همت مسئولان است.

وی خواستار گره‌گشایی از مشکلات مردم شد و تصریح کرد: کسی نباید برای انجام کار مردم بهانه بیاورد و تا آنجا که می‌توانیم باید برای انجام کار مردم و رفع مشکلات آنها پیش قدم شویم.

 

استاندار بوشهر بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش در استان بوشهر تاکید کرد و بیان داشت: همه مسئولان باید در این مسیر گام بردارند و مدیران باید زمان اجرای پروژه‌ها را کوتاه کنند و نباید پروژه‌ها را بیش از حد معطل کنند.

 

وی در ادامه با تقدیر از همه کسانی که در ساخت این مدرسه همت داشته‌اند، تصریح کرد: امروز در گوشه گوشه این نظام و در مناطق دوردست و محروم شاهد ساخت و افتتاح پروژه‌های متعددی هستیم که نشان‌دهنده توزیع عادلانه امکانات در نظام است.

 

حسنوند در پایان خاطرنشان ساخت: امروز خوشحالیم که دانش‌آموزان این مدرسه در فضایی با کیفیت و مطلوب درس می‌خوانند.

 

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر در این آئین اظهار داشت:‌ استاندار بوشهر حمایت‌های بسیار خوبی از پروژه‌های آموزشی داشته و اگر حمایت و پشتیبانی ایشان نبود این میزان پروژه آموزشی با این کیفیت و شتاب به بهره‌برداری نمی‌رسید.

 

احمد مرادی افزود: این مدرسه دارای 670 متر مربع زیربنا و هزار و 600 متر محوطه‌سازی و 170 متر دیوارکشی است.

 

وی خاطرنشان کرد: بیش از 3.8 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و اگر امروز می‌خواستیم این پروژه را اجرا کنیم بیش از 8 میلیارد ریال هزینه در بر داشت.

 

مرادی از افتتاح 81 کلاس درس در استان بوشهر طی یک ماه اخیر خبر داد و اضافه کرد: این تعداد کلاس درس با اعتبار 82 میلیارد ریال اجرایی شده است.

 

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر یادآور شد:‌ امیدوار هستیم روز به روز شاهد پیشرفت و موفقیت آموزش و پرورش استان و موفقیت‌های دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف باشیم.

  


 

 

 

 

[کد خبر:AJ2707]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب